ronaste Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 det føtes vel godt ? ^^ sant ? : ) du er bra stolt nå ? det hadde jeg vert iallefall ! ;) jeg beundrer deg ! seriøst :D skulle ønske jeg var like stolt av å skrive noe sånt som deg : ) det jeg skal fram til er at du ikke trenger å prøve å .. skal kalle det å henge meg ut fordi jeg tok feil. det eneste jeg var ute etter med å skrive det var å få det klart om hvordan det var. og jeg innrømmer ærlig at jeg ikke la merke til datoen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Men igjen, hvordan utdanner man seg til bilelektriker, er utdanna bilmekaniker, fagbrev og alt i orden, men fungerer i ikke i arbeid pga helsa, interessen er mye i det elektriske og kan jo en del. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronaste Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 du går diagnose tekniker kurs greier -.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg