Flasher Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Okay, fant denne på ett annet forum, tenkte jeg skulle prøve å dra den her hellothere Går ut på att jeg starter med en setning, så skal dere fortsette, så det blir ei historie.. Teit, men også vannvittig morsomt å lese etterhvert.. Prøv å hold dere unna off-topic her da, så det går an å lese litt, uten å bla igjennom flere sider med "haha" eller "faen så teit dette var". Og om noen gidder å svare her i det hele tatt, så skal historien handle om noe ang bil .. Okay? Da starter jeg: "Det var en gang en gutt på 18 som akuratt hadde klart oppkjøringa, og bilen sto hjemme og ventet på han" "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 "Bilen var en gammel rustholk av en lada, men han kunne likevel ikke vente" mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 "Vel hjemme satte han seg i Lada'n, varvet den opp til 7000rpm, og skrenset ut av plassen der den sto parkert" :cab "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 "Sladden ble lang og fin, tross den gamle Putinbrakka, men da han retter opp får han øye på .." Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 "onkel blå! Han slakker ned farten, setter på seg selen, og hilser pent i det han passerer politibilen, som garantert har sett den uforsvarlige og hasardiøse leken med livet" "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 "politibilen bremser, og snur så fort den kan.. Gutten fikk panikk, girte ned 2 gir, og ga jernet" "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Det kommer ett BANK så kommer det ett BRAK! Han vet ikke helt hva som skjedde men Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 ...det som er sikkert er at det er ett rykende hull i panseret, og et Lada-stempel vil snart gå i bane rundt jorda som den neste Sputnik. Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Men heldigvis nøyde stempelet seg med å fly i en pen liten bue bak i frontruten til onkel Blå. 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 tak og lov så ble snutefa1 drept momentant siden stempelet ble en del av panna på'n.. og det var egentlig enden på hele denne teite storry1.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Siden forrige forteller som vanlig er full av misledende informasjon (jamfør http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=93812), må det presiseres at politioffiserene overlevde anstøtet fra det noe bereiste stempelet, og fikk kallet inn et politihelikopter videre i jakten. 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Til sin store forbauselse oppdaget den ferske bilisten at Ladaen gikk bedre på 3 sylindre enn 4! -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 han gassa det den lille russer kjerra klarte, og klarte tilogmed å lokke fram litt blårøyk... -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Noe som fikk alle fjortissjentene i nærheten til å stønne av lyst - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 mens onkel blå hadde analsex i helikopteret Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg