Hepper'n Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Hei. Bare lurer på om det er mange som bytter tilbake til den originale luftfilterboksen om vinteren. Er det p.g.a. at det kan ise i filteret? Er dette et stort problem? Siter '02 Audi A4 1.9 TDI '85 Audi Coupe Quattro Member of VWACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Bruker greenfilteret året rundt! Is i filteret har jeg aldri hørt om. Bilen suger jo mere kald luft på vinteren også, så gunstig. Men ofte mere støv på vinterstid, så rens det oftere. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Inget problem her. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Litt dritt med salting av veier ol. det ødelegger filteret, så ofte rensing er viktig. Kan bli tungstarter ute i vinterkulda. Ising er ikke bra, men som oftes ikke så stort problem for dem med innsprut motor... Har du gasser, så vil du komme til å slite med å få starta når det er kaldt... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Kan være et problem med forvarminga på gassermotorer ja. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg