Gå til innhold

har kjøpt delebil (16V)

Ranger emnet

Urgolf

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by CorollaGT

Begynner å bli greit "kakse" stemning i Bergen for tiden skjønner jeg. Hugge en sånn bil a gitt....huff a meg...:D

Jeg var faktisk og så på en annen 16V som jeg skulle kjøpe for 10.000, men den var MYE verre!! Skulle kjøpe den, så ble den solgt rett foran nesen for meg:eek:

Da det begynner å haste med golf 1 prosjektet mitt (skal være ferdig til Juli) så kjøpte jeg det første og beste 16V jeg fant, og er meget fornøyd...

Slik ser 1`er golfen ut nå, bare den har lakkert motor-rom, og innvendig og den blitt sparklet og lakkert, og monoviskeren er på plass osv-osv..."ikke på bilde"

post-1813-13804851217134_thumb.jpg

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult prosjekt. Vært med på Golf 1 GTI prosjekt 2 ganger.

Kunne tenkt meg Golf 1 eller 2 selv.

Kjipt at du "slakter" en såpass ok 2'er...:D

Så da blir det 16V motor i 1'ern skjønner jeg.

Kameraten min har '89 mod GTI 16V, og den går ikke så fryktelig mye bedre en enn '83 mod GTI han hadde før.

Hadde ikke orka å bytta ut ledningsnett osv for å få 16V. Men det er jo selvfølgerlig litt tøfft.

VW Golf '90

Toyota Corolla GT '86 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre, har ikke grøftelys til deg "kimoajajaj"

CorollaGT:

Du sa du hadde vært med på golf 1 prosjekter før, skiftet de motor også? Hvis ja,til hvilken type?

------------------------------------------------------------------------------------

Lurte på om det er noen som er kjent med om baksetet til 2`ern min passer i 1`er golfen?

og er det mulig å bygge om til sikkehetsbelter bak i 1`ern??

(har ikke sansen for bur som alle andre:))

Kristian

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på hva som er en bra pris på felgene, fordi de har jo nedslitte dekk og riper i felgkantene...

Kan ikke selge felgene akurat ennå, fordi jeg må ha den på 4 hjul ivertfall en uke til, må trille den fram og tilbake til jeg har skaffet bilhenger...

Kristian

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger stoler til mitt Golf 1 prosjekt. Baksete er ikke så viktig.

Send PM med pris.

Kanskje noen andre har stoler til en fornuftig pris?

(Må være bra sidestøtte!)

2001 BMW 525iAT

x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG

x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v

x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider