Gå til innhold

Min første audi! (Og ikke den siste!!)

Ranger emnet

ragua

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har de skjørtene! Synes de er penere, iogmed at så mange har de såkalte bmw M3 sideskjørtene, så er disse like, men de skiller seg litt ut med hullet bak! Synes de ser bra ut jeg. Slenger inn et bilde av bilen min med de sideskjørtene!

Meget pen bil du har! Ja mange har M3 skjørtene så jeg vil ha noe litt annerledes. Tror jeg går for dem ja. :)

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kan komme med kritikk, synes jeg personlig den så litt kjedelig ut? Alle og enhver stylet Audi A4 ser jo slik ut (men de er som regel ikke TQ-biler, og iallefall ikke like trimmet slik som denne).

Jeg prøver å holde bilen så clean som mulig. Ikke fylle den med klistremerker og annen dritt. Utvendig mangler den bare sideskjørt. Dette kommer til våren. :)

Synes det er morsomt med cleane biler som har en heftig motor. :) Ulv i fåreklær. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kan komme med kritikk, synes jeg personlig den så litt kjedelig ut? Alle og enhver stylet Audi A4 ser jo slik ut (men de er som regel ikke TQ-biler, og iallefall ikke like trimmet slik som denne).

Det er ene og alene styling produktene sin skyld. Det er rett og slett utrolig lite og velge i derfor blir "nesten" alt likt. Har selv letet i 6 måneder etter noe styling til min men eneste som ser OK ut er RS4 stylingen som alle andre har. Men nokk om det!!!

Gratulerer med meget pen bil ragua. Audi er bra bil og Q kommer du til å tillbe innen vinteren er over:)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ene og alene styling produktene sin skyld. Det er rett og slett utrolig lite og velge i derfor blir "nesten" alt likt. Har selv letet i 6 måneder etter noe styling til min men eneste som ser OK ut er RS4 stylingen som alle andre har. Men nokk om det!!!

Gratulerer med meget pen bil ragua. Audi er bra bil og Q kommer du til å tillbe innen vinteren er over:)

Jeg tilber quattro systemet etter å hatt bilen noen uker. Kjører med piggfrie vinterdekk her på vestlandet (ganske ulurt..) og har dratt på meg noen slenger der bilen hadde blitt til spiker vist det ikke var for quattroen. Genialt system! Som topic sier: Det blir ikke min siste audi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen vært på verksted for å bytte noen pakninger her og der. Samt litt innstillinger på div. stuff. Merka forskjell når jeg henta bilen noen timer siden. Bilen går mye renere på tomgang!

Det som var litt nedtur var at når jeg kommer litt raskt opp i turtall så faller speedometer nåla rett ned på 0... Så når jeg bremser opp og får lavere turtall kommer nåla tilbake til normalen. Har ikke vært slik før så jeg får ringe verkstedet i morgen. Er elektronisk speedon også på disse bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider