motorsportdude Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 fiksa denne her... :op :op Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf1 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Lag en uhøytidlig avstemming da, bare for å se... COME 'N!! Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Lag en uhøytidlig avstemming da, bare for å se... COME 'N!! Ja! Kom igjen! Ellers streiker Smurf1 og jeg! :) - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 stem på meg!!!ellers:deng hehe Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf1 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ja! Kom igjen! Ellers streiker Smurf1 og jeg! :) - Henrik Javisst, ellers blir det streik. og det vil dere ikke.. lag en på pur f da...snille søte.... Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Den der var jo uber råå! yodude Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Den der var jo uber råå! Sææærliig... - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf1 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 hvor mange stemmer for en avstemning her? Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Jeg! - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf1 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Og jeg!! heyyou Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 me too Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 er for avstemning. http://www.stud.ntnu.no/~kennetfu/bf.jpg über - får min stemme! :) evt kan vi bytte logo hver måned :p ehe. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Og vinner du Henrik, må du fikse så du kan klæsje en feit en på bilen din hihi Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf1 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96587 :lol: Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ehm... Fra spøk til alvor, så burde vi nok komme med ny logo ja, hadde vært morsomt med en logo á la Mr. Henrik sin, men spørs om BF.net vil bli tatt så seriøst da:P Kan sette opp en konkurranse på Photoshop-delen om det trengs? hvilken størrelse skal det være på logoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg