Gå til innhold

vBulletin logo

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg lest gjennom hele tråden, uten å få sett MrHenrik sitt bidrag, får ikke opp bildet her. Litt frustrerende, blir jo litt nysgjerrig! :) flere som ikke kan se det?

Hans da..

bfnet.jpg

"Bilforumet.Net - Alle bilinteresserte samer på et sted" Klinger bra! Slettes ikke feil..

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans da..

bfnet.jpg

"Bilforumet.Net - Alle bilinteresserte samer på et sted" Klinger bra! Slettes ikke feil..

-

Henrik

takk, nydelig den da, imponerende hva folk får til i 3dstudio og photoshop om dagen :),

kunne jo lagt til noen nisser kanskje på den der og brukt den nå som det er jul.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logoforslag mottas kun som EPS- eller AI-filer :thanks

Jeg får vel sliiiiiite meg gjennom jobben å hente inn headeren fra forsida, det kommer til å skje helt plutselig.

Hvorfor _MÅ_ logoforslagene være i vektorisert grafikk? Som topbanner vil jpeg eller png gjøre jobben heeelt strøkent. Er jo bare en forum-logo, hvorfor skulle man ha behov for å skalere den opp?

Besides, toppbanner på bilforumet.net: Logo_test.gif er gif. :) Personlig synes jeg ikke disgnet på den der er så kul, men smaken er jo forskjellig.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor _MÅ_ logoforslagene være i vektorisert grafikk? Som topbanner vil jpeg eller png gjøre jobben heeelt strøkent. Er jo bare en forum-logo, hvorfor skulle man ha behov for å skalere den opp?

Besides, toppbanner på bilforumet.net: Logo_test.gif er gif. :) Personlig synes jeg ikke disgnet på den der er så kul, men smaken er jo forskjellig.

Den gamle toppen er bare en font, men det kan tenkes at logoen skal ha andre bruksområder, og da er det en fordel å ha materiale som kan skaleres og bearbeides uten masse styr.

Utover det skal jeg ikke legge meg i veien for kreativiteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider