twinflower Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 hahahaha Jeg synes IKKE den var bra. MrHenrik sin var tøff på en antitøff måte derimot Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 hahahaha Jeg synes IKKE den var bra. MrHenrik sin var tøff på en antitøff måte derimot ÅJODA!!!! den er tøff, stilren, perfekt yodude :pray yodude Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Skulle likt å sett, hva som hadde komt fram. Dersom det ble til en konkuranse, på Photoshop forumet. God jul (Liker fortsatt MrHenrik sin.) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Nå har jeg lest gjennom hele tråden, uten å få sett MrHenrik sitt bidrag, får ikke opp bildet her. Litt frustrerende, blir jo litt nysgjerrig! :) flere som ikke kan se det? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Nå har jeg lest gjennom hele tråden, uten å få sett MrHenrik sitt bidrag, får ikke opp bildet her. Litt frustrerende, blir jo litt nysgjerrig! :) flere som ikke kan se det? Hans da.. "Bilforumet.Net - Alle bilinteresserte samer på et sted" Klinger bra! Slettes ikke feil.. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Haha å så med kawasaki dressen. Perfekt :op Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hans da.. "Bilforumet.Net - Alle bilinteresserte samer på et sted" Klinger bra! Slettes ikke feil.. - Henrik takk, nydelig den da, imponerende hva folk får til i 3dstudio og photoshop om dagen :), kunne jo lagt til noen nisser kanskje på den der og brukt den nå som det er jul. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 MrHenrik designet vel sin i Paint.... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 hahahaha så bra :D du og mr.henrik er like gode :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 MrHenrik designet vel sin i Paint.... Ironi er en fin rød bil;) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Er det ikke flere enn meg som liker denne? Helt suveren logo, veldig klar og god tekst, gjort på en morsom måte ;) så sleng den opp nå da. :deng Den som nekter må ta oppvasken. minst. knock Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Logoforslag mottas kun som EPS- eller AI-filer :thanks Jeg får vel sliiiiiite meg gjennom jobben å hente inn headeren fra forsida, det kommer til å skje helt plutselig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Logoforslag mottas kun som EPS- eller AI-filer :thanks Jeg får vel sliiiiiite meg gjennom jobben å hente inn headeren fra forsida, det kommer til å skje helt plutselig. Hvorfor _MÅ_ logoforslagene være i vektorisert grafikk? Som topbanner vil jpeg eller png gjøre jobben heeelt strøkent. Er jo bare en forum-logo, hvorfor skulle man ha behov for å skalere den opp? Besides, toppbanner på bilforumet.net: er gif. :) Personlig synes jeg ikke disgnet på den der er så kul, men smaken er jo forskjellig. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hvorfor _MÅ_ logoforslagene være i vektorisert grafikk? Som topbanner vil jpeg eller png gjøre jobben heeelt strøkent. Er jo bare en forum-logo, hvorfor skulle man ha behov for å skalere den opp? Besides, toppbanner på bilforumet.net: er gif. :) Personlig synes jeg ikke disgnet på den der er så kul, men smaken er jo forskjellig. Den gamle toppen er bare en font, men det kan tenkes at logoen skal ha andre bruksområder, og da er det en fordel å ha materiale som kan skaleres og bearbeides uten masse styr. Utover det skal jeg ikke legge meg i veien for kreativiteten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg