2bb1nordli Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Den gamle toppen er bare en font, men det kan tenkes at logoen skal ha andre bruksområder, og da er det en fordel å ha materiale som kan skaleres og bearbeides uten masse styr. Utover det skal jeg ikke legge meg i veien for kreativiteten. Tenker to skritt foran alle andre du... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Tenker to skritt foran alle andre du... Det er baksiden av ingeniør-medaljen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 om 2,5 år har jeg en slik medalje :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Fy for ett slit men no er bilde ferdig ! Tok meg en time ivertfall ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 En time på den??? måtte spise litt før du ble ferdig eller??? Kanskje i største laget. :thumb Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 FOR STOR ? HÆ!!! Kritiserer du meg for å ikke bruke en time på den !!!! FY fa"""" så useriøs du er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :op Nei men vi må få til en orntlig logo da. Er jo nokk av Photoshopere der ute ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Ser frem til at en alkoholbasert drikk snart kommer den korken der happyhappy Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 FOR STOR ? HÆ!!! Kritiserer du meg for å ikke bruke en time på den !!!!FY fa"""" så useriøs du er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :op Nei men vi må få til en orntlig logo da. Er jo nokk av Photoshopere der ute ! Burde bli det offisielle t-skjortemotivet cheers En Photoshop-konk vil ende med en xtremt rå logo :wonder Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hvis denne kommer ser jeg meg nödt til åmelde meg ut.... Lol.... Du får nok ikke min stemme men den til Cozzie var ok da men litt barnslig(som alle her) kanskje. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 stemmer helt klart får MrHenrik sin..! var heeelt råå! :win Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hvorfor 2 volvo logoer, det er jo ikke volvoforum. :op Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Burde bli det offisielle t-skjortemotivet cheers En Photoshop-konk vil ende med en xtremt rå logo :wonder Skulle nesten sveiva igang en Photoshop-konk ja ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Føler at en av moderatorene bør sette i gang en slags konk i PS forumet... (hadde vært morsomt å se forslagene uavhengig om de ville blitt brukt eller ikke) Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hei! Jeg har laget denne til dere: Håper den er fin nok! - Henrik Hadde vært überartig å satt denne som logo.. Og sett hvor lang tid det gikk før folk gikk helt amok over logobyttet (sikkert bare et fåtall som har sett denne tråden)... Så kunne man beklaget logobyttet og byttet til denne : Bare på fleip liksom :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg