Soberg Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Lurer bare på om noen som har kjøpt dette, og om det blir bra? Tenker på den til NOK 461,25. Står jo at Varen er uoriginal, men i samme kvalitet. Takk for alle svar. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 får den en del billigere enn det da.. men er du litt hendig, så sveiser du det selv, jeg kjøpte en til bilen min. men da jeg så på den kunna jeg bare ha laget den selv.. og det er stor forskjell på det synes jeg.. blir mye kortere girføring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Hvor ellers selger dem da? har funnet på ebay men vet ikke om det i heletatt passer osv. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 kjøpte min fra koed i danmark. kjøpte enda en kloss forr å få den enda lengere. men det krever att du modifiserer giroverførings staget ditt.. hvist du bare kjøper spaken så trenger du ikke gå ut av bilen engang forr å skifte :) Mvh Victor Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hehe. vist du mener det knopfler, så synes jeg at du skal komme og gjøre det omigjen på min bil.. hehe.. du må jo under bilen for og ta av stanga under. den sitter jo fast med en pinne på giroverføringa da.. jeg bestilte min på http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?products_id=62 men jeg måtte borre opp foringa litt i bånn da. det tar jo 2 sek, for foringa under der er litt for tynn for bolten som skal sitte der.. men regner med at dem på ebay passer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 måtte faktisk ikke ut av min bil forr å skifte.. tang... når jeg skulle ha klossen på måtte jeg under.. måtte av med staget å bøye å bankelitt i det... kan godt være forskjell i passform.. sikkert ikke samme fabrikat.. ikke vet jeg.. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Får se hva det blir til.. Uansett Takk Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg