Kixx Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Yepp, skal prøve å få tatt en prat... Bladet trykkes i Polen ;) OK. langt å sende, men er jo tross alt noen dager siden bladene ble sendt ut til butikker og kiosker, så skulle vel ikke være umulig å få de i posten innen rimelig tid før butikkene selger de. De selges riktig nok to dager fortidlig, men... Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 hehe.. kult blad, den .... ....`n var jo fet som kover bil;) mye sprøe bilder fra vegas:thumb men en ting, hvorfor er skiltet sladdet på kalenderen, mens ikke i bladet på gt 40`n??? :eek: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Er det bare jeg som har fått en kalender som er helt på jordet? De 4 første månedene er i orden, men så kommer mars og april en gang til. Deretter september, oktober, september, oktober, november og til slutt desember :wonder Hadde vært kjekt å ha en som stemte. Ellers vil jeg skryte av bladet, var redd det skulle bil for likt max power. Det er jo bare reklame, damer og uinteresante plastbiler pakket sammen med masse dårlig humor. Den norske utgaven er heldigvis bedre enn den engelske, som etter min mening ikke er verdt papiret den er trykket på. Men Gatebil har fått til en fin balanse av biler og damer yummy Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Er det bare jeg som har fått en kalender som er helt på jordet? De 4 første månedene er i orden, men så kommer mars og april en gang til. Deretter september, oktober, september, oktober, november og til slutt desember :wonder Hadde vært kjekt å ha en som stemte.Hilsen Trond Jøss! :(Har ikke hørt om flere slike nei. Sjekker det opp! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 skal jeg få bladet eller ? herregud her vinner man abb. også kommer det ikke ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Jeg har heller ikke fått noe blad... Begynner å lure på om postmannen har noe imot meg... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 ventet med abonemang ,,fikk bladet i dag på butikken.. men manglet noen mnd i kalender.. violin :pimp kjipt for den var fet og ja mr henrik tidenes cover bil.. jævla luring he he.. men er jo enig da :soldiersf Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Vi har fikset tidenes feteste coverbil - følg med! Sikkert din egen bil da? :D Nei, nei. dette er noe helt annet! Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Detta er jo f*%#$"!))?!!!nimeg helt håpløst!!! jeg får nervesammenbrudd :eek: damndamn :oohh :scared :evilspide batman babyhmm? violin onfiredevi anger2 :shake :hammer helpme Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Sjekket kalenderen min i stad og den er som den skal være (tror jeg da :P). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 tidenes cover bil.. :D - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 - bensin sluker. Sant, ekke bra det der... Bygger om til gass i vinter. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 :D - Henrik men hva med å hive en ny kalender i nr 5, for manglet jo halve.. sikkert mange som ble skuffet:) må jo opp på veggen( hmmmm din er jo der fra før he he)må ikke selge den ut av landet :pimp :soldiersf Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Makan! Her skriker dem ut om at folk må tegne abbonemang på Gatebil Magasinet, for at da blir det så bra... Man får bladet i Posten FØR det kommer i butikken osv osv... Har faktisk ikke fått noe blad, og det har stått i butikkhylla i 2-3 dager allerede. Ser også at kalenderne er feil! Og feil er det jaggu på filmen også. Har 2 ganger i år bestillt t-skjorte, og rota det til begge gangene gjorde de. Kanskje på tide med et TV program som heter "Gatebil gjør ting dem ikke kan" ? Sorry, blir bare så jæv.. sur! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 fikk bladet idag :D Og kalenderen var komplett :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg