Gjest MrHenrik Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Er neste nummer langt unna? Like rundt hjørnet... - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 6. februar Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 6. februar Og da går jeg ut ifra at vi abbonenter får det i posten i løpet av uka? Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Low Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Forsiden på neste nummer var lite kjip da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Og da går jeg ut ifra at vi abbonenter får det i posten i løpet av uka? Dette har du koll på kid'n? - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Jeg bare ber på mine tynne knær om at abo-avdelingen endelig har fått fixa dette... Hvis ikke går jeg og henger meg! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Fikk bladet i dag... 11 sider med 240 pluss framsiden... Dårligste bladet hittil Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 11 sider med 240 pluss framsiden...Dårligste bladet hittil Hva er dårlig? Bortsett fra at bladet inneholder 240's? - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hva er dårlig? Bortsett fra at bladet inneholder 240's? - Henrik Sier ikke at bladet er dårlig ;) Men synes personlig dette er den dårligste utgivelsen. Skjønner dere må trykke alle slags biler, også 240, men 11 sider på disse to bilene pluss framsiden og poster synes jeg ble litt i overkant. Kid-A s Essen reportasje og Supraen var det mest positive synes jeg. Eller synes jeg det var mye...ja...blant annet snøscooter og slikt.. Men men jeg synes det var det dårligste bladet hittil, mens andre sikkert synes det er det beste hellothere Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 øyyyyyyyy er det med scooter..løper og kjøper he he.. har dere fått orden på abn? gidder ikke før dem kommer før i buttiken..like gøy å ringe kompis når han venter og jeg leser info for han he he blir lite sur da:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 fikk mitt i dag, endelig før klassekameratene mine har kjøpt det!!!! Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Tolker det slik at dere, cossieboy89 og Modmach1, er abonnenter og har fått bladet i posten. Low, du låner vel bladet til lillebror :bok Stemmer dette? I så fall funker nå abo som det skal! (vi får jo sjelden tilbakemelding fra leserne når ting funker som det skal) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 nå funker det som det skal :D Fett blad, men å dekke til bilene med damer da :P Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Jepp, jeg abbonnerer, og dette er vel første gang at det kom i kassa før Narvesen for min sin del. Håper leveringstiden blir som det siste herretter :win Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Åhhh - nå blei jeg letta! aneglsmili Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg