Ezbond Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Jeg veit ikke hva folket veit men nå er jeg faens så lei.. andre gang jeg har innbrudd i bila mi.. Første gang ødela de området rundt låsen på pasasjerdør-sia.. dette for å stjele rockford fosgate cd-spilleren min (som ikke funket helt som den skulle).. Nå har de dirka opp førerdøra med skruhjern.. pressa det inn mellom håndtaket og døra for BARE å stikke SKRUJERN i høytalerene i hattehylla.. dette resulterte i at hattehylla brakk seff.. de har jo brukt makt.. faen også grillen på høytalerene la de bare fra seg PENT i baksete.. (de la de fint oppå hverandre) Er det sånn at låsene på golf bare er å pirke litt på under med et skru-jern for å få opp? er dette ganske almen viten? Siden dette skjer for andre gang betyr det jo mest sansynlig at det er samma personen som har gjort innbruddet.. Virker mest som no små drittunger.. men faen også Har noen peil på hva den enkleste måten er for å forsterke døra/låsen på no vis ? :| kan sikkert ta no bilder ;) om noen vil se faenskapet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Jeg veit ikke hva folket veit men nå er jeg faens så lei.. andre gang jeg har innbrudd i bila mi.. Første gang ødela de området rundt låsen på pasasjerdør-sia.. dette for å stjele rockford fosgate cd-spilleren min (som ikke funket helt som den skulle).. Nå har de dirka opp førerdøra med skruhjern.. pressa det inn mellom håndtaket og døra for BARE å stikke SKRUJERN i høytalerene i hattehylla.. dette resulterte i at hattehylla brakk seff.. de har jo brukt makt.. faen også grillen på høytalerene la de bare fra seg PENT i baksete.. (de la de fint oppå hverandre) Er det sånn at låsene på golf bare er å pirke litt på under med et skru-jern for å få opp? er dette ganske almen viten? Siden dette skjer for andre gang betyr det jo mest sansynlig at det er samma personen som har gjort innbruddet.. Virker mest som no små drittunger.. men faen også Har noen peil på hva den enkleste måten er for å forsterke døra/låsen på no vis ? :| kan sikkert ta no bilder ;) om noen vil se faenskapet.. Kjiåpe greier. delock faenskapet og monter solenoider :) Da er det ingen låser og dirke opp. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hehe :P kanskje det blir jo ikke så pent da.. eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hehe :P kanskje det blir jo ikke så pent da.. eller?vet ikke jeg, det går vel å få det fint tror jeg. Bør jo gå å få tak i dørhåndtak uten låsesylindre? kanskje verre med bakluka? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moa Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Hvis man ser på bakluka til ManiaCoupe så ble jo den pen når den ble shava :D Siter ██████ Golf einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Hvis man ser på bakluka til ManiaCoupe så ble jo den pen når den ble shava :D i denne posten :) Mente jeg hadde sett en løsning på det et sted også ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moa Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 og ved å bruke dørhåndtak til bakdørene slipper man jo unna sylinderen også. hvis de passer da. Siter ██████ Golf einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hehe.. evt har jeg tenkt på i det siste å selge bilen.. den er i ganske god stand og blir sikkert en brilliant prosjekt/delebil.. den har en 1.5l motor som har gått 95000km ellerno og automatkasse.. bytta alt av slitedeler untatt bremseklosser/kalipere.. (som ikke trengs enda imo). Den er rød og fra 1982.. :P har ikke det eldste interiøret men det er nesten så godt som nytt (fører-stolen har litt slitasje på siden av venstre rygg-støe..) er litt rust .. men ikke mer en at en ikke trenger sveise... er forsovitt et hull i indre høyre hjulbrønn.. eller bue som er tetta med sånn glassfiber ( :| ) Bila går som en kule ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Kjiåpe greier. delock faenskapet og monter solenoider :) Da er det ingen låser og dirke opp. Men allikevel må jo selve låsen sitte i døra. Solenoiden må jo ha noe å dytte / dra i. Og det er jo bare den lille vippen som sitter bak håndtaket. Ikke så vanskelig å bryte seg inn hvis man virkelig vil, desverre :( EDIT: Med mindre du mente å fjerne hele håndtaket, da trenger man jo ikke lås ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Dessverre kan du ikke gjøre noe med sikring av bilen. Den har fortsatt ruter. ENESTE, som fungerer som det skal er bilalarm. Haha det rimte :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 ja, innbrudd er kjipe greier, var hjemme i et friminutt i går, og bare på den tiden manglet bensinlokk+5 liter bensin. Det er 5. gangen det skjer, jeg har blitt storforbruker av bensinlokk. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 folk er faens så frekke.. thats just all i can say Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Dette er et velkjent problem med MK1 & 2. Her er løsningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 tøft! :) tror jeg må kjøpe meg sånne :) happyhappy hmm.. de leverer jo bare til UK MAINLAND ONLY!! yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Går det ann å sveise på en liten stålplate på innsida av døra så man ikke får stikki ståltråd ned mellom vinduet og døra tro? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg