Gå til innhold

Innbrudd x2

Ranger emnet

Ezbond

Anbefalte innlegg

Jeg veit ikke hva folket veit men nå er jeg faens så lei.. andre gang jeg har innbrudd i bila mi..

Første gang ødela de området rundt låsen på pasasjerdør-sia.. dette for å stjele rockford fosgate cd-spilleren min (som ikke funket helt som den skulle)..

Nå har de dirka opp førerdøra med skruhjern.. pressa det inn mellom håndtaket og døra for BARE å stikke SKRUJERN i høytalerene i hattehylla.. dette resulterte i at hattehylla brakk seff.. de har jo brukt makt.. faen også

grillen på høytalerene la de bare fra seg PENT i baksete.. (de la de fint oppå hverandre)

Er det sånn at låsene på golf bare er å pirke litt på under med et skru-jern for å få opp? er dette ganske almen viten? Siden dette skjer for andre gang betyr det jo mest sansynlig at det er samma personen som har gjort innbruddet.. Virker mest som no små drittunger.. men faen også

Har noen peil på hva den enkleste måten er for å forsterke døra/låsen på no vis ? :|

kan sikkert ta no bilder ;) om noen vil se faenskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke hva folket veit men nå er jeg faens så lei.. andre gang jeg har innbrudd i bila mi..

Første gang ødela de området rundt låsen på pasasjerdør-sia.. dette for å stjele rockford fosgate cd-spilleren min (som ikke funket helt som den skulle)..

Nå har de dirka opp førerdøra med skruhjern.. pressa det inn mellom håndtaket og døra for BARE å stikke SKRUJERN i høytalerene i hattehylla.. dette resulterte i at hattehylla brakk seff.. de har jo brukt makt.. faen også

grillen på høytalerene la de bare fra seg PENT i baksete.. (de la de fint oppå hverandre)

Er det sånn at låsene på golf bare er å pirke litt på under med et skru-jern for å få opp? er dette ganske almen viten? Siden dette skjer for andre gang betyr det jo mest sansynlig at det er samma personen som har gjort innbruddet.. Virker mest som no små drittunger.. men faen også

Har noen peil på hva den enkleste måten er for å forsterke døra/låsen på no vis ? :|

kan sikkert ta no bilder ;) om noen vil se faenskapet..

Kjiåpe greier.

delock faenskapet og monter solenoider :) Da er det ingen låser og dirke opp.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..

evt har jeg tenkt på i det siste å selge bilen.. den er i ganske god stand og blir sikkert en brilliant prosjekt/delebil..

den har en 1.5l motor som har gått 95000km ellerno og automatkasse.. bytta alt av slitedeler untatt bremseklosser/kalipere.. (som ikke trengs enda imo).

Den er rød og fra 1982.. :P har ikke det eldste interiøret men det er nesten så godt som nytt (fører-stolen har litt slitasje på siden av venstre rygg-støe..)

er litt rust .. men ikke mer en at en ikke trenger sveise... er forsovitt et hull i indre høyre hjulbrønn.. eller bue som er tetta med sånn glassfiber ( :| )

Bila går som en kule ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjiåpe greier.

delock faenskapet og monter solenoider :) Da er det ingen låser og dirke opp.

Men allikevel må jo selve låsen sitte i døra. Solenoiden må jo ha noe å dytte / dra i.

Og det er jo bare den lille vippen som sitter bak håndtaket.

Ikke så vanskelig å bryte seg inn hvis man virkelig vil, desverre :(

EDIT: Med mindre du mente å fjerne hele håndtaket, da trenger man jo ikke lås ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider