Singh_Supreme Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Projekt Style & Finesse! Etter å ha tenkt på å selge bilen osv osv har jeg kommet frem til at jeg ikke skal selge GOD bilen min!(Første bilen min). Som dere alle vet er dette en Corrado G60. Dette er en 1994 modell som har blitt gjort en god del motormessig! Dette projektet kommer mest til å gå ut på å cleane bilen heelt. Dette skal bli en Tysker stylet bil lizm:P Dette er gjort: Mindre lade hjul k&n filter Chip Supersprint effektanlegg(heelt ut) Nye Oz felger. Dette skal gjøres: Sette inn anlegg Senke den så langt ned det går ann Cleaning av fanger Hel lakkering av bilen(samme farge) trekke om taket. Dioder(røde) i dashen oxo i taket. Nye side skjørt Sote baklyktene helt røde Emblem fri grill + lyktelist(har liggende). evt fjærne håndtak på passasjer side og nytt håndtak på fører side(blir vel audi håndtak) Til salgs: Jeg har en Helt ny ADD-ON leppe Rs2 style til salgs. kom med bud;) Bilder kommer! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Som den er: Litt photoshoping: Med vinter dekk: Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Da har jeg startet med Anlegg bygging i bilen: Har 2 av disse: http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/3465.html Og to type R bassere som skal inn! 12". Idag har jeg fått laget meg kasse: Ble dårlig med kamra under bygging men sånn ble det hvertfall: Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Projekt Style & Finesse! Etter å ha tenkt på å selge bilen osv osv har jeg kommet frem til at jeg ikke skal selge GOD bilen min!(Første bilen min). Som dere alle vet er dette en Corrado G60. Dette er en 1994 modell som har blitt gjort en god del motormessig! Dette projektet kommer mest til å gå ut på å cleane bilen heelt. Dette skal bli en Tysker stylet bil lizm:P Dette er gjort: Mindre lade hjul k&n filter Chip Supersprint effektanlegg(heelt ut) Nye Oz felger. Dette skal gjøres: Sette inn anlegg Senke den så langt ned det går ann Cleaning av fanger Hel lakkering av bilen(samme farge) trekke om taket. Dioder(røde) i dashen oxo i taket. Nye side skjørt Sote baklyktene helt røde Emblem fri grill + lyktelist(har liggende). evt fjærne håndtak på passasjer side og nytt håndtak på fører side(blir vel audi håndtak) Til salgs: Jeg har en Helt ny ADD-ON leppe Rs2 style til salgs. kom med bud;) Bilder kommer! well jeg har et sett med helrøde baklamper fra min CORRADO liggende. kanskje du kan bruke de....... happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 well jeg har et sett med helrøde baklamper fra min CORRADO liggende. kanskje du kan bruke de....... happyhappy hmmm! you got PM! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 well jeg har et sett med helrøde baklamper fra min CORRADO liggende. kanskje du kan bruke de....... happyhappy Da har jeg fått nye baklykter:D Bilder kommer;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 kunne tenke meg blanke baklykter jeg.. noen som har? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Ser bra ut Singh! Anlegg 4 win y0 :p Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 har funnet ut at soltaket lekker idag? Noen som har vært borti dette eller? Hvordan får jeg fjærnet lekasjen? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 har funnet ut at soltaket lekker idag? Noen som har vært borti dette eller? Hvordan får jeg fjærnet lekasjen? Må vel bytte pakning, men er vel kanskje noe justering også. Klarer å bytte pakning iaff uten å ta av luka :thumb Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 så vidt eg forstår e pakningen beregnet på og lekke . kikk heller på om "takrennene" inni som går ned langs a stolpen tror eg .Se om de e tette av drit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Noen som vet hvor jeg får kjøpt svart Alcantara(lizzm skinn) skal trekke om taket å hele bagasje rommet!? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Noen som vet hvor jeg får kjøpt svart Alcantara(lizzm skinn) skal trekke om taket å hele bagasje rommet!? alcantara er ikke "liksom" skinn... det er en form for "micro" fiber... snåle greier... har en alcantara soffa hjemme her, liker den ikke jeg.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 alcantara er ikke "liksom" skinn... det er en form for "micro" fiber... snåle greier... har en alcantara soffa hjemme her, liker den ikke jeg.. det er PIMP STYLE! hehe Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 alcantara er ikke "liksom" skinn... det er en form for "micro" fiber... snåle greier... har en alcantara soffa hjemme her, liker den ikke jeg.. alcantara er kunstig semsket skinn. Veldig peemp. Hva med beige alcantara i midten av setet med beige skinn på utsiden? Oooooh.... Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg