Gå til innhold

Projekt Style & Finesse!(Corrado)

Ranger emnet


Singh_Supreme

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde den Lexus-lykter? Så den isåfall i Sørkedalsveien i går.

denne hadde ikke det ass! Den var lizzm heelt orginal! Til og med orginal potte hvis jeg ikke tok heeelt feil! Jeg skal selge effektanlegget mitt nå! Hvis noen skal kjøpe shout out! Det er ikke supersprint(VET JEG DREIT MEG UT!) men simos bra passe form å hele pakka som nytt! Siden jeg skal bytte er at jeg skal ha meeer clean!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

singh_supreme, det er kompisen min sin :) Original rado g60 jet edition, 187000 km, meget strøken. :)

Den var utrolig STØRKEN! Det var lizm den dagen jeg ikke kjørte min egen corrado så så jeg lizom 3 Corradoer på EN DAG! da ble jeg litt sur egentlig:Phehe

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går to ganske like corradoer i Røa området, den ene er den på bildet ovenfor, helt original , mener den kjøres av en dame eller noe. Den andre er den med lexus lykter bak og div styling, ikke for mye. Ganske pen den også. Men han burde montert effektanlegg syntest jeg ;) Slik at jeg hører den når jeg kjører rundt der hehe

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du snakker om både meg og kompisen min. er den andre mørkegrå? Det er ikke lexus-lykter, men in.pro røde-hvite lykter :) Den dama er mamma :P

 

:pics

Vill gjerne se litt vi som ikke er synske også!!! :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du snakker om både meg og kompisen min. er den andre mørkegrå? Det er ikke lexus-lykter, men in.pro røde-hvite lykter :) Den dama er mamma :P

 

Den bilen var så orginal som det går ann å bli!!!! Det så ut som den var rett fra fabrikken! hehe!

Men er det noen som vet hvordan jeg tar av frontleppa? Den skraper borti når det er mye SNØØØ!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen var så orginal som det går ann å bli!!!! Det så ut som den var rett fra fabrikken! hehe!

Men er det noen som vet hvordan jeg tar av frontleppa? Den skraper borti når det er mye SNØØØ!

 

Den er festet med skruer imellom front fangeren. Tror det er 10mm med clips. Enkel sak.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe fornøyd! kjøpt lakk så alt ligger klart! glemte at du skule kjenne på short shift da... :D

 

OPS! hehe tror det bare var for kaldt til at jeg klarte å tenke:P hehe! Men det får vi ta en annen gang;) Tror jeg bare bestiller samme kitt som du har;) Du får legge opp bilder hvordan det blir da;) GOOOD LUCK!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPS! hehe tror det bare var for kaldt til at jeg klarte å tenke:P hehe! Men det får vi ta en annen gang;) Tror jeg bare bestiller samme kitt som du har;) Du får legge opp bilder hvordan det blir da;) GOOOD LUCK!

 

ser vel ikke så mye anerledes ut men kan ta bilde av hva som må modes for og få montert kitet, trenger kun dremel eller annet slipe verktøy...

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår