Singh_Supreme Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 ser vel ikke så mye anerledes ut men kan ta bilde av hva som må modes for og få montert kitet, trenger kun dremel eller annet slipe verktøy... Det var det jeg mente;) Ta å lakk gittere i en annen farge i ha det silver! Bare ett tips;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 DA HAR JEG VÆRT SÅ UHELDIG Å TATAL VRAKET BILEN MIN*GRINER* Var glatt og han foran bråstoppa jeg la meg i andre feltet og der kom det en bil foran så jeg vrengte over fikk sleng på bilen og traff lyktestolpen! Får se hva forsikringen kommer frem til osv osv! Hele bilen er total vrak sånn som jeg ser på bilen! Kommer bilder snarest! Så det blir en :biker på meg en liten stund nå! *GRINE* Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Nei?? Du som sto ved shell i kveld?? Ned mot kolbotnvannet? Var det akslingen som sto vertikalt opp av grøfta? Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Usch ! Dette var noe dritt, men det ble ikke noen personskader?.... Virkelig synd dette !.. Føler med deg ! Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Nei?? Du som sto ved shell i kveld?? Ned mot kolbotnvannet? Var det akslingen som sto vertikalt opp av grøfta? Det var meg dessvere:( Begge hjula på høyre side har blitt revet av! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Kondolerer! Synd, for bilen var pen :) Gikk bra med deg og eventuelle passasjerer? Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 kjørte alene heldigvis! Bare håper på at jeg får jeg igjen fra forsikringen fort så mulig!! hvilken bil kjørte du? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Da satt jeg i baksetet på en grønn vectra med grønne parklys. Til vanlig kjører jeg en sliten blå scorpio med sprekk i manifoilen, så du har sikkert hørt meg :p Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Da satt jeg i baksetet på en grønn vectra med grønne parklys. Til vanlig kjører jeg en sliten blå scorpio med sprekk i manifoilen, så du har sikkert hørt meg :p det har jeg sikkert:P hehe men jeg kan ikke huske så veldig mye var så stressa med å sjekke alt osv osv! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Aiaiai, føler med deg mann! RIP for den stakkars Corradoen... Bra det gikk bra med deg og andre involverte, menneskeliv er først og fremst viktigst Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 huff da.... har hørt at den beste måten å takkle sorgen, er å skaffe seg en ny CORRADO Hehe....... hva med en svart CORRADO VR6 md reggis ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 hehe jeg vet ikke heelt! må tenke osv! Får se hva jeg får igjen fra forsikringa osv! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 hehe jeg vet ikke heelt! må tenke osv! Får se hva jeg får igjen fra forsikringa osv! Kjedelig! var jo et fett prosjekt du begynte på!!! Kondolerer! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 kommer med noen bilder jeg:( Dessverre dårlig mobilkamera!MASSE BILDER KOMMER! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 du får ringe meg, om du skal fikse den opp igjen. har et par delebiler på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg