Gå til innhold

Projekt Style & Finesse!(Corrado)

Ranger emnet

Singh_Supreme

Anbefalte innlegg

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ey, singh, mega lei meg på dine vegne kompis. hjertet mitt hadde brukket i to hvis det hadde skjedd med meg. Hva gjør du med selve bilen? Skal du dele den opp?

godt dere føler med meg;) JEg kommer nok til å dele opp bilen mest sannsynlig! Så da blir det masse deler til salgs!

Jeg skal selge min cleane fanger så kom med bud og hvordan dere vil ha den så blir den laget i akkuratt som DU vil ha den;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre.. :( Trodde ikke på det da jeg først hørte det.. så spora i veien. Godt det gikk bra med deg. Da er det vel bare å kjøpe seg motorbørsen og ta seg et par pils ;)

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre.. :( Trodde ikke på det da jeg først hørte det.. så spora i veien. Godt det gikk bra med deg. Da er det vel bare å kjøpe seg motorbørsen og ta seg et par pils ;)

hehe bil er kansje i box om ett par dager! Pils kan vi vel glemme;) DREKKER IKKE;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at bil snart er i boks! Kan du si hva det er eller skal det være en surprise? Greit å ikke drekka, men å ta seg en pils er bare godt :???:

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at bil snart er i boks! Kan du si hva det er eller skal det være en surprise? Greit å ikke drekka, men å ta seg en pils er bare godt :???:

Neste bil blir vel mer SHOW en Go for å si det sånn;) Men du kommer vel til å se hva det er i nærmeste fremtid;)Skal se på bilen på søndag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste bil blir vel mer SHOW en Go for å si det sånn;) Men du kommer vel til å se hva det er i nærmeste fremtid;)Skal se på bilen på søndag:D

håper det går bra! hvis du holder deg til samme type styling og skal utføre de ideene du hadde til den gamle så skal vi møtes i oslo igjen så jeg kan glo ass! :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det går bra! hvis du holder deg til samme type styling og skal utføre de ideene du hadde til den gamle så skal vi møtes i oslo igjen så jeg kan glo ass! :D

Denne bilen skal det bli dratt ut HEEEEEEEEEEELT;) Anlegget skal bli enda råere;) Og utsende! HO HO HO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel røpe meg! Alle kommer til å dra fra meg men hvis jeg får til det jeg virkelig vil med den bilen jeg kjøper så blir det en Golf IV 1,6. SHOW BUT NO GO!

Har lyst på en bil som motoren bare går å går så kan jeg skru anlegg og gjøre bilen rååå;)

*EDIT* Anlegget som var i corradoen skal nå ut og inn i den nye bilen;) Jeg har fått nye og SYYYYKE planer for et enda heftigere anlegg;) DETTE BLIR MORRO!;) HÅPER DERE SVINGER INNOM NÅR JEG STARTER MED NYE PROJEKTER!

Selve Basskassa(Uten elementer) Nesten ubrukt passer perfekt til corrado er nå til salgs! Shout out;) Dette er en PROFF bygd kasse å spiller HEEEEEEEEEEELT synnsykt;) Er ikke bare elementene som har noe å si!

Om jeg kjøper opp corradoen så kommer jeg til å legge ut deler til salgs på denne siden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lekt meg litt med Dubmodder eller hva det heter igjen!;)

Håper dere liker mine planer for bilen;)

Rs8 felger lakkert svart Panser lakkert svart! Oettiger bodykit.

<a href=mingolf6zy.jpg' alt='mingolf6zy.jpg'>

Dette blir mitt neste projekt;) Bare alt går i orden nå så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, golf 4 er nest-yndlings-vwen min. Synd den skal være så dyr, og at GTIen er så daff. Den bilen blir helt trollbindende med et lett bodykit, mega felger og airbags eller way-winded-gewinde :D Og jeg er sikker på at man kan ha det VELDIG moro med anlegg også ;) Skal starte på glassfiber annlegget i bilen min snart også, får se hvordan det går ;D

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, golf 4 er nest-yndlings-vwen min. Synd den skal være så dyr, og at GTIen er så daff. Den bilen blir helt trollbindende med et lett bodykit, mega felger og airbags eller way-winded-gewinde :D Og jeg er sikker på at man kan ha det VELDIG moro med anlegg også ;) Skal starte på glassfiber annlegget i bilen min snart også, får se hvordan det går ;D

Ja det var en av drømme bilene mine når de nettopp hadde kommet! desverre er de dyre derfor jeg kjøper en DAFF 1,6. jaja Men håper på mer show en Go lizm så gleder meg! Å pluss at jeg skal ha fire dør da! I starten så kommer ikke bodykittet bare lakking heet ned og svart panser så tar jeg resten etter hvert;) ANLEGG FØRTS!:D Men hvis u trenger basskasse så skal u få dette BILLLLLLIG!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider