yosh_jt Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hehe... hør her ja!! er Gutten sin det.... Skal jeg ønske deg velkommen i 4èr klanen da kanskje??? Kan bli et spennende projekt å følge med på... kiddie Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hehe... hør her ja!! er Gutten sin det.... Skal jeg ønske deg velkommen i 4èr klanen da kanskje??? Kan bli et spennende projekt å følge med på... kiddie hehe... Blir vel litt nye planer... Det blir en Golf 4 men skal ikke ha body kitt:P Skal dra clean looken heeeelt ut i minne for Corradoen.. Men imorgen så kan du si velkommen! Ikke bli skuffet Corrado ppl jeg støtter dere, kommer til å være på forumet å si masse crap som jeg altid sier, og kansje det blir en Corrado VR6 en eller annen dag! Å hvis jeg savner å sitte på kjøre corrado så burde dere stille opp:P hehe Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hehe... Blir vel litt nye planer... Det blir en Golf 4 men skal ikke ha body kitt:P Skal dra clean looken heeeelt ut i minne for Corradoen.. Men imorgen så kan du si velkommen!Ikke bli skuffet Corrado ppl jeg støtter dere, kommer til å være på forumet å si masse crap som jeg altid sier, og kansje det blir en Corrado VR6 en eller annen dag! Å hvis jeg savner å sitte på kjøre corrado så burde dere stille opp:P hehe du har mitt nr og msn så bare og si ifra! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hehe, buzz me ;) one love, lykke til Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Da skal jeg dra å se på bilen:D Håper alt går i box:D Hvis det går i box så blir det nye projekter:D:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Da skal jeg dra å se på bilen:D Håper alt går i box:D Hvis det går i box så blir det nye projekter:D:D Håper også på at det går bra! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hehe... Blir vel litt nye planer... Det blir en Golf 4 men skal ikke ha body kitt:P Skal dra clean looken heeeelt ut i minne for Corradoen.. Men imorgen så kan du si velkommen!Ikke bli skuffet Corrado ppl jeg støtter dere, kommer til å være på forumet å si masse crap som jeg altid sier, og kansje det blir en Corrado VR6 en eller annen dag! Å hvis jeg savner å sitte på kjøre corrado så burde dere stille opp:P hehe :w00t Clean`s my style!!! hehe!!! Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Kjørte forbi deg med kroz i baksetet ulykkeskvelden. Så ikke helt bra ut nei. Var nettopp ute å inspiserte lyktestolpa :P Den er like bøyd som bilen. Dritt å se en så fet bil vraka :\ Lykke til med nye prosjektet :) Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Da var jeg å så på bil! Tror ikke jeg kjøper den! Selgeren sa først utrolig bra bil osv så etter på når vi var ute å kjørte, hatt så mye feil ved den osv osv! LOL! Så nå har jeg funnet en i tyskland skal ringe på den imorgn:D Så om den går i box flyr jeg ned til tyskland:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 liten update hvordan det blir;) TEnkt å laker alle deksler i motorrommet oxo:D CLEAN 4 the win:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Da blir det bil vett:D En vw Golf 1,6 1999 modell 117 000km. Justerbare gule koni, senket 35mm, 19" sommer, RS-front, stereo, takvinge, M3-speil, Magic colour baklykter(klarglass-lykter medfølger), Åpent luftfilter, stab-stag foran, alle lister og bakfanger lakkert, effektanlegg, div interiørdetaljer.Byttet bremseskiver,klosser, clutch, reg.reim ++ Det er litt små problemer på den men det fixer jeg på verkstedet vårt(PITSTOP). Gleder meg får bilen på mandag:D Planer: MASSE MASSE MASSE DENNE SKAL BLI CLEAN! Også To farger.:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Kjøpt den av stian eller? Helt lik bil lissom... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Kan bli bra dette da:) Det som begge hadde planlagt til corradoene med eksosen hadde gjort seg på denne også tror jeg. Skal du ha 19" eller? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Kjøpt den av stian eller? Helt lik bil lissom... Nei det er en dude i oslo jeg kjøpte den av. Han heter kristoffer:P hehe han har lagt en liten tråd om bilen her for LEEENGE Siden:P hehe Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ahh, skjønner... Sweet bil ser det ut som da!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg