lunebo Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 bestilte meg stabstag fra autospar til corrado og gikk ut for og monteret det men så fant jeg ut at det ikke passet i det hele tatt var 10cm for kort både forran og bak noen andre som har bestilt dette? Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 bestilte meg stabstag fra autospar til corrado og gikk ut for og monteret det men så fant jeg ut at det ikke passet i det hele tatt var 10cm for kort både forran og bak noen andre som har bestilt dette? Auto Spar kan det med å sende feil, har jeg selv erfart.. Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 bestilte meg stabstag fra autospar til corrado og gikk ut for og monteret det men så fant jeg ut at det ikke passet i det hele tatt var 10cm for kort både forran og bak noen andre som har bestilt dette? var jo billig egentlig da hvis de bare klarer og sende riktig! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 var jo billig egentlig da hvis de bare klarer og sende riktig! :D Er det bra da?:op Fikk lyst på jeg og yummy Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 ja er ikke så veldig dyrt ja får nesten håpe på at dem sender riktig neste gang er også litt dumt at det er lang leveringstid også Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 ja er ikke så veldig dyrt ja får nesten håpe på at dem sender riktig neste gang er også litt dumt at det er lang leveringstid også hvor lang leveringsrid var det da? Er jo så billig at nesten skam og ikke bestille liksom! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 ikke en av de justerbare stab stagene da? :D Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 jeg sliter med samme problemet no ...skulle ut for å montere..akk å ve, måtte visst rive av instalasjonen som går til dashbordet for å få dette forbi? bake måtte jeg kappe hattehylleholderen for å få dette på, og det nekter jeg..dette er feil mener no jeg.. når jeg bestilte så tok d 1 dag og svaret var på plass med bestillingen, men når det er snakk om klage, så har det gått 2 dager no.. jeg venter spent på svar... well Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 jeg bare sendte en e-mail jeg så bestilte dem nytt til meg også skulle jeg bare sende det som var feil men får se om jeg får riktig denne gangen da Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hattehylle-holderen bak må vekk for å få plass til stabstaget i bagasjerom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 jeg har et sånt stab stag bak i bilen min, men hvordan han fikk det på plass, det er mer enn jeg forstår. Det er ikke skrudd fast, men snarere "skvist" ned mellom tårnene med en kraft jeg ikke vil tenke på engang. Men spørsmålet er vel egentlig, trenger man stab stag på disse bilene? de er jo relativt stive uansett, har nå jeg følelsen av :) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hattehylle-holderen bak må vekk for å få plass til stabstaget i bagasjerom! jeg hadde vært enig med deg, men hør her: hadde stagene vært bøyd 20grader mer på hver ende så hadde det gått uten å ta borti noe som helst! så jeg ser liksom ikke vitsen ? er ikke en corrado jeg har gitt..er en polo:p edit: jeg har fått svar med de..de skulle prøve å sende et nytt sett..men det funker fett:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 hvor på siden finner du dette? Jeg har kansje blitt blind? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Suspension -> Stabiliserings-stag Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Noen som har noen bilder av de stagene dere har motatt ?.. Er det oppe og nede både forran og bak eller hvordan er dette ? Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg