Gå til innhold

stab stag

Ranger emnet

lunebo

Anbefalte innlegg

bestilte meg stabstag fra autospar til corrado og gikk ut for og monteret det men så fant jeg ut at det ikke passet i det hele tatt var 10cm for kort både forran og bak noen andre som har bestilt dette?

Auto Spar kan det med å sende feil, har jeg selv erfart..

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte meg stabstag fra autospar til corrado og gikk ut for og monteret det men så fant jeg ut at det ikke passet i det hele tatt var 10cm for kort både forran og bak noen andre som har bestilt dette?

var jo billig egentlig da hvis de bare klarer og sende riktig! :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er ikke så veldig dyrt ja får nesten håpe på at dem sender riktig neste gang

er også litt dumt at det er lang leveringstid også

hvor lang leveringsrid var det da? Er jo så billig at nesten skam og ikke bestille liksom! :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sliter med samme problemet no ...skulle ut for å montere..akk å ve, måtte visst rive av instalasjonen som går til dashbordet for å få dette forbi?

bake måtte jeg kappe hattehylleholderen for å få dette på, og det nekter jeg..dette er feil mener no jeg..

når jeg bestilte så tok d 1 dag og svaret var på plass med bestillingen, men når det er snakk om klage, så har det gått 2 dager no..

jeg venter spent på svar... well

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har et sånt stab stag bak i bilen min, men hvordan han fikk det på plass, det er mer enn jeg forstår. Det er ikke skrudd fast, men snarere "skvist" ned mellom tårnene med en kraft jeg ikke vil tenke på engang. Men spørsmålet er vel egentlig, trenger man stab stag på disse bilene? de er jo relativt stive uansett, har nå jeg følelsen av :)

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hattehylle-holderen bak må vekk for å få plass til stabstaget i bagasjerom!

jeg hadde vært enig med deg, men hør her:

hadde stagene vært bøyd 20grader mer på hver ende så hadde det gått uten å ta borti noe som helst! så jeg ser liksom ikke vitsen ?

er ikke en corrado jeg har gitt..er en polo:p

edit: jeg har fått svar med de..de skulle prøve å sende et nytt sett..men det funker fett:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider