Gå til innhold

vibe subber

Ranger emnet

firrergolf

Anbefalte innlegg

tar gjerne i mot erfaringer, hvis noen har vært borti det merket da....

kansje en grunn til at det ikke er noen importtør her :wonder

Jeg synes nå det virket som om de har importør i Norge...

Siden det går an å velge Norge på "dealers"-kartet deres, bortsett fra at det kommer opp "contact Vibe Poland" i stedet (virker som en feil).

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar gjerne i mot erfaringer, hvis noen har vært borti det merket da....

kansje en grunn til at det ikke er noen importtør her :wonder

Hei du. Jeg har selv hadd 2x12" VIBE SPACE. Disse er det en kamerat av meg som har nå. Og jeg må si meg svært imponert over de. Eneste som er "litt" dumt, er at de spiller alt for dypt! Men de spiller utrolig bra til prisen..Trykker som et uvær! Brukte 2 slike på en Lanzar OPTI 1400D forsterker, som jeg kjørte ned i 1 ohm etter å ha parallellkobbla elementene, for de er på 2x4 ohm hver. Dette sto i en liten Golf, og jeg og mange andre ble svært imponert:D Men SPACE er den eneste serien jeg har hørt, og det er den største serien til VIBE også!

Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du. Jeg har selv hadd 2x12" VIBE SPACE. Disse er det en kamerat av meg som har nå. Og jeg må si meg svært imponert over de. Eneste som er "litt" dumt, er at de spiller alt for dypt! Men de spiller utrolig bra til prisen..Trykker som et uvær! Brukte 2 slike på en Lanzar OPTI 1400D forsterker, som jeg kjørte ned i 1 ohm etter å ha parallellkobbla elementene, for de er på 2x4 ohm hver. Dette sto i en liten Golf, og jeg og mange andre ble svært imponert:D Men SPACE er den eneste serien jeg har hørt, og det er den største serien til VIBE også!

Tommen

Om dem spiller for dypt, så høres det ut som at kassa har vært litt stor.

Med mindre kasse så hadde de dypeste tonene fått lavere trykk, men du ville fått mer trykk høyere i de frekvensene. (så sant dette ikke er VELDIG spessielle suber)

Lenke til kommentar
Del på andre sider