rallyeman Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Har i åresvis vært fan av dette. Har selv laget to stk fra før. Men har lurt litt på nytt projekt.... Og i den forbindelse så har jeg tenkt litt på dette.. Er dette noe så i grønnhelsika brukt opp, eller er det rett og slett rein foredling av en gammal sliten tysker?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Har i åresvis vært fan av dette. Har selv laget to stk fra før. Men har lurt litt på nytt projekt.... Og i den forbindelse så har jeg tenkt litt på dette..Er dette noe så i grønnhelsika brukt opp, eller er det rett og slett rein foredling av en gammal sliten tysker?? jeg syntes at d blir oppbrukt.. ;) sveis heller igjen vindusvisker hull å emblemhullene å gå får ooldschool stil:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 det er for det første aaalt for oppbrukt, og for det andre MYE tøffere og sveise inn/ lage egen skiltbrønn. ala clean og liten! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 NOT! Clean heller luka så mye som mulig (Emblemer, visker osv.) Det er fett... Evt. lag en egen skiltgrop.. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 syns at det som blir gjort må stå i stil med resten.. her er nå noen bilder av ting som går an å fikse... men uansett det er jo hva du mener som betyr noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Har i åresvis vært fan av dette. Har selv laget to stk fra før. Men har lurt litt på nytt projekt.... Og i den forbindelse så har jeg tenkt litt på dette..Er dette noe så i grønnhelsika brukt opp, eller er det rett og slett rein foredling av en gammal sliten tysker?? Hvis du er fan av det så er det vel bare å sette i gang :) Igjensveisa bakluke er HOT! Edit: Bilder Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Klart det er Hot, det ser jo pent ut. Derfor folk gjør det. Men siden dette er noe du har gjort før. Ville jeg heller at du tenkte litt anderledes. Som Cerwin-Vega viser på bildene. Tenk nytt, det er enda mer HOT. aneglsmili Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 GO 4 IT!!!! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Min drømmebakluke er denne: SpeedWell skal få lov til å prøve seg en gang.. ;) Denne er også veldig fin, men.. ..vær obs på at du må ha et lite skilt inni der, noe du ikke får så lenge ikke bilen _originalt_ ble levert med liten skiltgrop. At du har modifisert bilen til at den ikke skal passe er ikke deres problem! Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Sveiset bakluke er nå ganske hot vil jeg si.. Så lenge det ser bra ut å skiller seg litt ut så er det bra Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Bare ikke lag den slik: Whoops, time limit exceeded. Den er nemlig copyright meg 2005->ut i evigheten. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 MYE tøffere og sveise inn/ lage egen skiltbrønn. $ Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Den er nemlig copyright meg 2005->ut i evigheten. :) Dessverre er dette gjort mange ganger før. Men utrolig kult Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Om det er gjort mange ganger før så kan du kanskje komme med et bilde? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 minus et bremselys da :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg