SpeedWell Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Så absolutt ikke, der er hullet kortet inn og "senket" i overkant. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 he, he.. vi får se når resultatet ditt er ferdig engang i fremtiden... så skal jeg krype til korset :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Om det er gjort mange ganger før så kan du kanskje komme med et bilde? Her er en norsk en, bildet var postet på et annet forum. Så jeg håper ikke eieren har noe imot at jeg linket det hit. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 jeg må noen ganger si ''less is more'' mange av de norske bilene skulle spart seg for dette da der skiltet står etterpå ser helt forferdelig ut. det virker som at så lenge luka er sveisa, så er det et fett hvordan skiltet er festet bak. dette har selvf. tyske golf-eiere løst 10000 ganger bedre, noe dem som oftest gjør med det meste på disse bilene kontra nordmenn. jeg synes folk burde finne ut hvor skiltet alternativt kan monteres før dem i det hele tatt tenker på å sveise den luka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Her er en norsk en, bildet var postet på et annet forum.Så jeg håper ikke eieren har noe imot at jeg linket det hit. Sorry, men det ligner ikke i det hele tatt. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 USA luke er jo bra, ellers kan en jo sveise inn skiltutsparingen fra Golf III stv eller Polo II Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Fikk en ide . Hvorfor har ikke noen plast sveiset lippen på fangeren sparklet og lakket hele greia - i samme looken som dette. Et litt mer clean form for defuser.... og billigere. Edit : bilde : Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Fikk en ide . Hvorfor har ikke noen plast sveiset lippen på fangeren sparklet og lakket hele greia - i samme looken som dette. Et litt mer clean form for defuser.... og billigere. Edit : bilde : Hvilken leppe er det som er brukt? En helt vanlig GL frontleppe? Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hvilken leppe er det som er brukt? En helt vanlig GL frontleppe? Stemmer fra 90 fanger.... Har lik, men min er lakkert. Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Se det ja - men skulle ikke vert skjøt - og heller ikke noe slepe kror deksel . Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 too clean :p Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Se det ja - men skulle ikke vert skjøt - og heller ikke noe slepe kror deksel . noko alla dette?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hot eller Not avhenger av stilen du har planer om å kjøre.. ser Remster sin golf har blitt brukt heftig som eksempel her.. hehe.. vil bare få si at det ser bedre ut irl.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 noko alla dette?? Nei - ikke noe defuser ... det er ikke cleen Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 sånn her da? :p Luke og fanger skal av i vinter.. Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg