Gå til innhold

Respekt til de som kjører fra politiet....

Ranger emnet

mistercartman

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trist at ett liv skal gå tapt for at noen andre ikke klarer å oppføre seg!

Her mista en lovlydig borger livet sitt i tjeneste for å beskytte allmenheten.

Akkuratt like dumt som trailersjåføren som kjørte ned en parkeringsvakt i Tyskland fordi han fikk en bot på 80 kr.

Politiet gjør i mange tilfeller meget tilfredstillende jobb. Sist jeg brukte dem handlet dem med makt, og jeg fikk det utbytte jeg ville ha :deng ! Noe som var helt riktig, for at min rettsoppfatning ikke skulle forsvinne.

Men jeg har også blitt stoppet mange ganger, i diverse BMW'r jeg har rattet, noe sier meg at dem holder utkikk etter noen spesielle modeller fra BMW sitt sortimang, da noen av kandidatene som ratter disse har mindre lovlydig adferds mønster.

Mvh

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har også blitt stoppet mange ganger, i diverse BMW'r jeg har rattet, noe sier meg at dem holder utkikk etter noen spesielle modeller fra BMW sitt sortimang, da noen av kandidatene som ratter disse har mindre lovlydig adferds mønster.

Også kjent som diskriminering, og det er vel noe Politiet ikke bør bedrive...?

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kjent som diskriminering, og det er vel noe Politiet ikke bør bedrive...?

Tja for min del så spiller det egnelig svært liten rolle. Så lenge det ikke er bøtehefte dem vifter med. Synes det er helt greit å bli stoppet i promille kontroller, og rutine sjekker.

Jeg har bare møtt hyggelige personer som har stoppet meg, og jeg har vært hyggelig tilbake. Det har sjelden vært objektiv grunn for å stoppe meg. Men kan jo kanskje skylde på at det er politi damer som jeg har blitt stoppet av. Jeg = Mann . Dem = Single?????

mvh :D

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er utrolig dumt at liv går tapt i trafikken uansett om det er kjeltringer eller ikke som omkommer..

er en del drøye utsagn i denne tråden som etter min mening burde slettes og gi advarsel til brukere.

Og 426hemi Politiet får med seg mye mere enn hva du tror. de ser også ann din oppførsel og hvordan du svarer på ting de spør om, før de tar ting videre.

og til dere som syns det er irriterende med rutinekontroller, og at politiet spør om hvem som eier bilen osv.. gleder meg til den dagen bilene deres blir stjelt, og politiet stopper bilen og ikke spør etter vognkort og finner ut at den er stjelt.. Da får nok dere en annet syns på at politiet gjør det. Men da er det jo feil igjen at dem ikke har spurt og gravd..

Blir man stoppet av politiet, enten du har gjort noe galt eller ikke, så være hyggelig og imøtekommende så skal du se at de er greie tilbake mot deg. Får du bot eller annen straff, så har du nok skylda i det selv så slutt å klag.

Politiet er noe som så utrolig mange unge og rånere har noe imot. hvorfor? fordi noen missbruker jobben sin? eller fordi at de har gjort noe galt og blir tatt for det ? man finner i alle, ALLE stillinger i samfunnet at det er noen som missbruker stillingen/makta si i tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med dagen teknologi er det ikkeno problem å ha en våpensafe i bilen, som styres elektronisk fra sentralen... ellers så kunne jo politiet utstyres med -> :boxing eller... aneglsmili

De fleste patruljebiler har våpen i bilen. Ligger låst i en kasse baki bagasjerommet. Men det kreves ordra om bevæpning fra operasjonsleder/vaktleder for å låse de ut. Det kjipe da er at de må ut av bilen.....

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider