volvo-r-sport Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg har en downpipe fra 940T liggende.. Skal også ha JT 3 tom eller noe i den gata.. Men jeg setter aldri på noen katt.. Om jeg så må slå ned den bedretne kællen på BT... Døm må da skjønne att det ikke finnes eksos med katt til 240Turbo, att det går ann å lage kan døm blåse i... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 du kan ikke få tak i en brukt katalysator, og banke ut innmaten i den? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg har en downpipe fra 940T liggende.. Skal også ha JT 3 tom eller noe i den gata..Men jeg setter aldri på noen katt.. Om jeg så må slå ned den bedretne kællen på BT... Døm må da skjønne att det ikke finnes eksos med katt til 240Turbo, att det går ann å lage kan døm blåse i... denne holdningen kommer du ihvertfall ingen vei med... du MÅ ha katalysator. hvordan du ordner det blir opp til deg. dessuten.- hvorfor ikke bare kjøpe en 3" katalysator til noen tusenlapper? ser ikke problemet i det hele tatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg har en downpipe fra 940T liggende.. Skal også ha JT 3 tom eller noe i den gata..Men jeg setter aldri på noen katt.. Om jeg så må slå ned den bedretne kællen på BT... Døm må da skjønne att det ikke finnes eksos med katt til 240Turbo, att det går ann å lage kan døm blåse i... 1.Du får det originalt. 2.Bare sveis inne en gammel katalysator som du fjerner etter godkjenning. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Har 89 mod...skal godkjenne den med b230 Fk.... Bygger meg en simpel downpipe...og derifrå med det orginale 240 eksosanlegget... Og bytter til JT 3" sofort ej he heime...det samme gjeelde felgane...Baklyktene...ratte...å alt anna brødhauda ikkje vil godkjenne:p Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Døm må da skjønne att det ikke finnes eksos med katt til 240Turbo, att det går ann å lage kan døm blåse i... Dette bør du i hvertfall ikke si på BT. Da tenker gubben,hmmmm, ikke levert med katalysator, dvs at motoren ikke er avgass klasset i biler etter '89 det da. Da kan vi dessverre ikke godkjenne bilen din, du må han motor som er nyere enn '89. Vennligst legg igjen skiltene her, så får du de igjen når du har orginal motoren i bilen igjen (satt litt på spissen) Slutt å klag og sett inn racekat. Da taper du ikke noe effekt og er snill mot naturen yodude Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 hehe.. du kan jo kjøpe race-kat billig fra usa. http://search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=unknown&sbrftog=1&from=R10&satitle=race+cat&sacat=-1%26catref%3DC6&bs=Search&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp=&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi= Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Monter 3"jt og en katalysator beregnet for 3" anlegg,denne får du kjøpt på http://www.vangbo.no disse koster ikke allverden!! For guds skyld ikke begynn å diskuter med folket på BT,det kommer mann ingen vei med! Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 ikke krangl med bt. dem tar bare skiltene dine. og det nytter ikke å klage.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Skilter har jeg ikke nå heller.. Ingenting å tape.. Men jeg skal prøve meg hos døm, ringe og høre hva døm sier til det. Hvis døm blir helt vrange får jeg heller sveise en "katalysator" så det i allefall minner om en. Skal vel greie å ligge under kravet om utslipp med en motor som er i god stand og som ikke er mygla for mye med... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Skilter har jeg ikke nå heller.. Ingenting å tape.. Men jeg skal prøve meg hos døm, ringe og høre hva døm sier til det. Hvis døm blir helt vrange får jeg heller sveise en "katalysator" så det i allefall minner om en. Skal vel greie å ligge under kravet om utslipp med en motor som er i god stand og som ikke er mygla for mye med... retard... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 retard... Jeg er ikke mongo, bare helt forjævelig sta, motstander av alt som er unødvendig bjafs.. Skal ringe til BT i mårra, og høre med døm.. Hva døm sier til det... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det lettvint! Monter 3" eksos med kat,få bilen godkjent og tut å kjør! Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg er ikke mongo, bare helt forjævelig sta, motstander av alt som er unødvendig bjafs.. Skal ringe til BT i mårra, og høre med døm.. Hva døm sier til det... nettopp.. retard. det NYTTER IKKE å krangle. katalysator må du fint finne deg i å ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg sier det igjen... Hvorfor skal dette være så forbanna vanskelig? Du har kjøpt en B230FT motor, sant? Vel, på den motoren sitter det originalt en katalysator. Sørg for å få den med deg når du kjøper motoren. Så sveiser du den inn på frontrøret på 240'n. Og hvis du ikke har katalysator? Vel, da er det ihvertfall bortkasta tellerskritt å ringe til BT og spørre om du kan kjøre uten kat på en '92 modell 240. Men for all del, gjør som du vil. Jeg begynner å skjønne hvorfor det til tider kan være vanskelig å komme igjennom på telefonen der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg