VCE Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Pio|: grattis med første post, da! :bump EDIT: hvor får man tak i nye typen baklysglass med hvit blinklys? denna bilen mangler det venstre... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jo, vil ha noe litt sprekere, og som ikke stikker seg så veldig ut... i bilen sitter det en B21ET, gr.A turbo og intercooler - og kjører visstnok på 0,9bar. er det mye - og noe som kan ryke når som helst, eller noe man trygt kan kjøre på til vanlig? går bare godt med 0.9 bar :) Er stort sett samme motor som broren min har.Han har før lagt på rundt 1 bar. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 takker VCE :usa: du får kjøpt alt av hvite blinkere til 240 hos bcb om jeg ikke tar helt feil ? :drive2 om det sitter orginal b21ET I.C. i den..så tåler den vel egentlig ikke mer enn 1bar..mener jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 ingen anelse om hva som sitter der, siden den er ombygd... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg