fastone Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 De kommunale P-selskapene har 2 satser. Kr 300 for ikke betalt avgift og kr 500 for parkering i strid med skilting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 2 av 2 bøter har vært på 500,- begge fra EurpPark.. Den ene gangen var jeg 3 min for sein :aug: Mee to. Gikk inn i parkeringshuset. Så parkeringsvakten gå ut samme sted som jeg gikk inn. Tar ca. 30 sekund å gå til bilen fra inngangen og der lå det en bot i vindusruta. Nøyaktig 5 minutt for sent. PS: Hvis du var 3 minutt for sent, tror jeg du kan klage. Mener å ha hørt at de skal vente 5 minutt over tiden for å gi folk med en litt sen klokke en sjanse til å rekke det... Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Fikk en bot for å parkere på fortauet, men på regningen sto det ikke hvor mye den var på.... Men fikk også en hvit lapp hvor det står: "Parkeringsforskriftens § 14 gebyr kroner 500,-" Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Fikk en bot for å parkere på fortauet, men på regningen sto det ikke hvor mye den var på.... Men fikk også en hvit lapp hvor det står: "Parkeringsforskriftens § 14 gebyr kroner 500,-" Da slapp du den :) Vi måtte ofte slette slike ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Mee to. Gikk inn i parkeringshuset. Så parkeringsvakten gå ut samme sted som jeg gikk inn. Tar ca. 30 sekund å gå til bilen fra inngangen og der lå det en bot i vindusruta. Nøyaktig 5 minutt for sent. PS: Hvis du var 3 minutt for sent, tror jeg du kan klage. Mener å ha hørt at de skal vente 5 minutt over tiden for å gi folk med en litt sen klokke en sjanse til å rekke det... http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/Fakta/1084861244.69 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg