Gå til innhold

Hvor god er denne monoblokka?

Ranger emnet

Stingah

Anbefalte innlegg

Ja du sier noe.. Men finner ingen sony-forsterkere som er kraftig nok som samtidig er pene.. Hehe. Men har en her:

http://cgi.ebay.com/PIONEER-GM-D510M-MONO-AMPLIFIER-1000-W-GMD510MB_W0QQitemZ5831002255QQcategoryZ18797QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Hva syns du om den?

Så skal jeg ha 2 av disse:

http://cgi.ebay.com/SONY-XPLOD-10-1200W-SUBWOOFER-XS-L102P5-XSL102P5_W0QQitemZ5831028317QQcategoryZ3291QQrdZ1QQcmdZViewItem

Tror du det vil gå?

Kjøp 2 stk forsterkere da ? :D

Kan jo showe litt mer i bilen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du sier noe.. :p

Er en tulling som prøver å selge meg en Pioneer PRS-X320. Han mener fast bestemt at den skal holde til å drive begge subbene. Vel, her er specs:

Specifications

Continuous Power (20Hz-20kHz, 0.04% THD)

2 ch: (4 Ohm) 50Wx2

2 ch: (2 Ohm) 100Wx2

1 ch: (4 Ohm) 200Wx1

Maximum Power (EIAJ)

2 ch: (4 Ohm) 125Wx2

1 ch: (4 Ohm) 375Wx1

Frequency Response: 10Hz - 50kHz (0,-1dB)

Total Harmonic Distortion: <0.01% (1kHz, 4 Ohm)

Signal-to-Noise Ratio: >100dB (IHF-A Weighted, at 1kHz)

Dimensions: 10-3/8" x 2-1/2" x 11-3/8"

Features

Bridgeable 1/2/3 Channel Capability

PWM Regulated MOSFET Power Supply

2 Ohm (4 Ohm mono) Optimized MOSFET Output Section

Balanced Isolator Input Circuit

Oversized Gold-Plated Screw-Type Power/Ground Terminals

Gold-Plated Screw-Type Speaker Terminals

Gold-Plated RCA Inputs

Gold-Plated RCA Outputs (Full Range)

Hi-Volt Input Level Control (400mV-6.5V)

Variable Crossover: 50-120Hz, -12dB/oct. (LPF/HPF)

Variable Bass Boost (40-120Hz, 0 to +18dB)

Subsonic Filter (15Hz, -18dB/Oct.)

Premier Power Certification Sheet

Premier Two-Year Warranty

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet da det.. :) har forøvrig forsikring på forsendelsen

Fra hvilket fraktfirma da? Ha i tankene hvis noe skjer tar det oppimot 3 måneder før du får noe dekket på den forsikringen. Dårlige firma dere handler av som ikke kan tilby noe som er skikkelig. Våre kunder får nye varer tilsendt prompte skulle noe skje. Forsterkeren du kikka på var forresten brukt, les beskrivelsene skikkelig, spesielt på ebay, verdens største kjeltringsauksjon.

Husk at postverket i USA ikke gir hverken forsikring eller garanti på noenting sendt til Norge av pakker. Dette vet selgerne selv om de aldri opplyser. Et sporingsnummer er ikke forsikring eller garanti. Null zero, ansvaret er på mottakeren.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hvilket fraktfirma da? Ha i tankene hvis noe skjer tar det oppimot 3 måneder før du får noe dekket på den forsikringen. Dårlige firma dere handler av som ikke kan tilby noe som er skikkelig. Våre kunder får nye varer tilsendt prompte skulle noe skje. Forsterkeren du kikka på var forresten brukt, les beskrivelsene skikkelig, spesielt på ebay, verdens største kjeltringsauksjon.

Husk at postverket i USA ikke gir hverken forsikring eller garanti på noenting sendt til Norge av pakker. Dette vet selgerne selv om de aldri opplyser. Et sporingsnummer er ikke forsikring eller garanti. Null zero, ansvaret er på mottakeren.

Somoftest bestiller jeg fra kjente kontakter, og vet at om noe skulle skje under transport så får jeg nytt. Problemet er at jeg må sende tilbake møkka da, og det lønner seg skjelden. Men uansett: Om jeg f.eks kjøper denne monoblokka jeg har tenkt på nå (den 5-kanta røde fra sony xplod) så får jeg den ferdig importert med porto og alt til 1000 kr. Den koster 3000 i norge. Dvs jeg kan kjøpe mer enn 3 stk av samme, om den første går til helvette så hiver jeg den. Går nr. 2 til helvette den og så hiver jeg den og.. Skjønner du hvor jeg vil hen? :)

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider