lector Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Ja du sier noe.. Men finner ingen sony-forsterkere som er kraftig nok som samtidig er pene.. Hehe. Men har en her:http://cgi.ebay.com/PIONEER-GM-D510M-MONO-AMPLIFIER-1000-W-GMD510MB_W0QQitemZ5831002255QQcategoryZ18797QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Hva syns du om den? Så skal jeg ha 2 av disse: http://cgi.ebay.com/SONY-XPLOD-10-1200W-SUBWOOFER-XS-L102P5-XSL102P5_W0QQitemZ5831028317QQcategoryZ3291QQrdZ1QQcmdZViewItem Tror du det vil gå? Kjøp 2 stk forsterkere da ? :D Kan jo showe litt mer i bilen.... Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Du sier noe.. :p Er en tulling som prøver å selge meg en Pioneer PRS-X320. Han mener fast bestemt at den skal holde til å drive begge subbene. Vel, her er specs: Specifications Continuous Power (20Hz-20kHz, 0.04% THD) 2 ch: (4 Ohm) 50Wx2 2 ch: (2 Ohm) 100Wx2 1 ch: (4 Ohm) 200Wx1 Maximum Power (EIAJ) 2 ch: (4 Ohm) 125Wx2 1 ch: (4 Ohm) 375Wx1 Frequency Response: 10Hz - 50kHz (0,-1dB) Total Harmonic Distortion: <0.01% (1kHz, 4 Ohm) Signal-to-Noise Ratio: >100dB (IHF-A Weighted, at 1kHz) Dimensions: 10-3/8" x 2-1/2" x 11-3/8" Features Bridgeable 1/2/3 Channel Capability PWM Regulated MOSFET Power Supply 2 Ohm (4 Ohm mono) Optimized MOSFET Output Section Balanced Isolator Input Circuit Oversized Gold-Plated Screw-Type Power/Ground Terminals Gold-Plated Screw-Type Speaker Terminals Gold-Plated RCA Inputs Gold-Plated RCA Outputs (Full Range) Hi-Volt Input Level Control (400mV-6.5V) Variable Crossover: 50-120Hz, -12dB/oct. (LPF/HPF) Variable Bass Boost (40-120Hz, 0 to +18dB) Subsonic Filter (15Hz, -18dB/Oct.) Premier Power Certification Sheet Premier Two-Year Warranty Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 vet da det.. :) har forøvrig forsikring på forsendelsen Fra hvilket fraktfirma da? Ha i tankene hvis noe skjer tar det oppimot 3 måneder før du får noe dekket på den forsikringen. Dårlige firma dere handler av som ikke kan tilby noe som er skikkelig. Våre kunder får nye varer tilsendt prompte skulle noe skje. Forsterkeren du kikka på var forresten brukt, les beskrivelsene skikkelig, spesielt på ebay, verdens største kjeltringsauksjon. Husk at postverket i USA ikke gir hverken forsikring eller garanti på noenting sendt til Norge av pakker. Dette vet selgerne selv om de aldri opplyser. Et sporingsnummer er ikke forsikring eller garanti. Null zero, ansvaret er på mottakeren. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Noe sier meg at du helst vil ha røde produkter i bilen din...? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Noe sier meg at du helst vil ha røde produkter i bilen din...? Bingo :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Fra hvilket fraktfirma da? Ha i tankene hvis noe skjer tar det oppimot 3 måneder før du får noe dekket på den forsikringen. Dårlige firma dere handler av som ikke kan tilby noe som er skikkelig. Våre kunder får nye varer tilsendt prompte skulle noe skje. Forsterkeren du kikka på var forresten brukt, les beskrivelsene skikkelig, spesielt på ebay, verdens største kjeltringsauksjon. Husk at postverket i USA ikke gir hverken forsikring eller garanti på noenting sendt til Norge av pakker. Dette vet selgerne selv om de aldri opplyser. Et sporingsnummer er ikke forsikring eller garanti. Null zero, ansvaret er på mottakeren. Somoftest bestiller jeg fra kjente kontakter, og vet at om noe skulle skje under transport så får jeg nytt. Problemet er at jeg må sende tilbake møkka da, og det lønner seg skjelden. Men uansett: Om jeg f.eks kjøper denne monoblokka jeg har tenkt på nå (den 5-kanta røde fra sony xplod) så får jeg den ferdig importert med porto og alt til 1000 kr. Den koster 3000 i norge. Dvs jeg kan kjøpe mer enn 3 stk av samme, om den første går til helvette så hiver jeg den. Går nr. 2 til helvette den og så hiver jeg den og.. Skjønner du hvor jeg vil hen? :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Dette er en forståelig tankegang, spør du meg. Selv om jeg ikke er helt tilhenger av "bruk og kast"-tendensene som er så utbredt i dag! :P Men man kan spare så mye, og sjansen for at varen er ødelagt er minimal. Har en kamerat som har blitt så og si avhengig av Ebay - han finner så mye billige varer! :D Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jo. Det er kjempefordeler med det, om man bare kan systemet. Samt tips og triks for å få det tollfritt inn i landet :) Er heller ikke noe fan av bruk og kast, men har da enda ikke fått noe som måtte kastes.. Var bare for å fortelle hvor "sikkert" det på sett og vis blir iom det er så billig Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 blir vel fort noen hundre lapper i frakt osv også på dette med de 35usd var det pr. stk eller for begge 2? den legasy monoblokka ville jeg ikke gått for. dårlig erfaring med dem, og tviler på den gir mer en ca 500w rms max.. derfor ikke sikr. størrelse er oppgitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Ja du sier noe.. Men finner ingen sony-forsterkere som er kraftig nok som samtidig er pene.. Hehe. Jeg synes min er pen da. Og det er sony + den er rød :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Macho farge på signalkablene! :D Hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 litt OT, BoomBoxx, den har jeg og, og den er fra biltema ;) den er rå ;) rosa remote og signalkabel;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hmm. Gratulerer? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 haha.. tror jeg styrer unna rosa kabler i allefall ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jepp e nok biltema ja. Funker som f... det. Her er et bedre bilde av en sterkere. Forsterker Slik bagasjen din blir ikke sant, nesten hvertfall :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg