void Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 er det totalt forbud mot smily i signatur her på bilforumet ? :P Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 tydligvis.. alle mine er borte.. :aug: :cocain: Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Mine har også blitt borte.... det ser også ut til at det har kommen en del nye smilyer nå. :crazysant Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Må innrømme at smilies har forsvunnet fra min også. Jeg har i og for seg ikke sett regler vedrørende smilies i signaturene? Kanskje en moderator, gjerne den som har fjernet disse kan referere til disse reglene? :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Signaturer: Hva er lov her: Standard skriftstørrelse Max 5 linjer Link til bilklubben man er med i. Biler man har hatt/har visdomsord o.l Står ikke at det er lov, men det står heller ingenting om at det ikke er lov. Personlig fjerner jeg alle som gjør at signaturen fysiskt tar større plass enn 5 linjer, eller at man har noen av de utrolig irriterende smiley'ne som fyller halve skjermen min Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 flott. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 er det totalt forbud mot smily i signatur her på bilforumet ? :P Er dette virkelig et så stort problem at det var nødvendig å lage en ny post fremfor å spørre en administrator/moderator? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Står ikke at det er lov, men det står heller ingenting om at det ikke er lov. Personlig fjerner jeg alle som gjør at signaturen fysiskt tar større plass enn 5 linjer, eller at man har noen av de utrolig irriterende smiley'ne som fyller halve skjermen min Min signatur var 1 linje, og jeg brukte :thumb Ren nysjerrighet fra min side. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Min signatur var 1 linje, og jeg brukte :thumb Ren nysjerrighet fra min side. Hvis du begynner å poste saklige ting skal du kanskje få den tilbake. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Spør du meg er det mer en bare smilier i signatur det burde være totalforbud mot... Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Ble vel endret endel smilyer nylig, pga problemer med at de lurte seg inn i ord som mineralolje osv, kan være derfor? Noen big deal er det vel uansett ikke? Trådstarter burde heller brukt tiden på å lære seg hvor slike tråder skal postes ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 plassmangel er jo og en klassiker! Før ble jo den pl:assgel Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hvis du begynner å poste saklige ting skal du kanskje få den tilbake. Det var egentlig kun et lite spørsmål fra min side. Og jeg poster saklige ting, og om du har en annen mening kan jeg selvfølgelig ikke hindre deg i å ha en slik mening. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Haha... Genialt.. plassmangel er jo og en klassiker! Før ble jo den pl:assgel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 plassmangel er jo og en klassiker! Før ble jo den pl:assgel En smily til som må endre der ja tydeligvis hehe Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg