Audicab Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Kanskje litt dumt spørsmål, men må de være av mdf? :) Må ikke, men bør. Dette er et materiell som er lettetr å arbeide med samt sterkere enn f.eks sponplater. Skulle da ikke være noe problem å få tak i målene på subbene. Send de du kjøper av en mail f.eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Ahh. Du som var på lofotposten for en tid tilbake. Venta bare på å se deg her :) Joda, burde ikke være noe stress det. Har jo noen mål for hånden da. Jeg lager de litt ekstra store så kan jeg jo evt. pusse dem litt ned om det blir trangt. Må komme igang med støypinga i morra. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Ahh. Du som var på lofotposten for en tid tilbake. Venta bare på å se deg her :) Joda, burde ikke være noe stress det. Har jo noen mål for hånden da. Jeg lager de litt ekstra store så kan jeg jo evt. pusse dem litt ned om det blir trangt. Må komme igang med støypinga i morra. Joda Lofoposten, Bilsport22, Motorbørsen44(ukas værsting :) )Neste Rigth on, neste Gatebil Magazin,+++noe utenlandske blekker :) men nok om meg hehe Av erfaring vil jeg si det er kjipt å bygge de for store, lag de akkurat så stor som subben er. Ps. her er noen bilder av hvordan jeg bygde: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82873&highlight=audi+cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jepp. Så igjennom posten din istad. Du kan sakerne dine! Skal støpe med glassfiber for første gang nå. Er litt spent. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg