Gå til innhold

Takk til dere som...

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

Ødela tråden Film: Volvo 740 med 530 hk/714nm (bra!) !

En ålreit Svenske legger ut en film av en heftig 740 Turbo, så kommer det inn masse krangling om rust, kebab osv... Hva i helvette er vitsen? Det er slik forumet blir ødelagt.

Takk!

ja det er synd det blir sånn...sånn btw..sjekk aldern på de som er råest med off topic.....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeonMuffler; bra du tar tak i noe som er en ukultur. Bruk rapport-knappen (varseltrekanten) på høyre side når du ser en post vi ikke trenger. Men dette blir bare brannslukking, så det beste er om alle skjerper seg før de slenger med leppa. Send vedkommede en PM og fortell han på en dannet måte om hva han gjør. Tar han ikke hintet, tips oss! :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeonMuffler; bra du tar tak i noe som er en ukultur. Bruk rapport-knappen (varseltrekanten) på høyre side når du ser en post vi ikke trenger. Men dette blir bare brannslukking, så det beste er om alle skjerper seg før de slenger med leppa. Send vedkommede en PM og fortell han på en dannet måte om hva han gjør. Tar han ikke hintet, tips oss! :)

hæ?

hvor kommer jeg inn i dette?:D

er ikke helt sikker på hva du snakker om her.

:D hehe

edit: mulig jeg har komentert den, men kan ikke huske det, kanskje det innlegget ble slettet med de andre.

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår