Gå til innhold

Kvittem/CH tråd borte?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Samme lurte jeg på, hadde aldri funnet den posten hvis det ikke hadde blitt linket herfra.

Hva er begrunnelsen for att den er fjernet?

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har fått med meg av saken, har styret der ikke engang nok til å få ham dømt for svindel. Styret har i mine øyne like mye av skylden for at medlemmenes penger er borte. Har de ikke årsmøter med regnskap og budsjetter? Sitter selv i lokalt styre for BMWCCN, skulle likt å se noen der svindle :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har fått med meg av saken, har styret der ikke engang nok til å få ham dømt for svindel. Styret har i mine øyne like mye av skylden for at medlemmenes penger er borte. Har de ikke årsmøter med regnskap og budsjetter? Sitter selv i lokalt styre for BMWCCN, skulle likt å se noen der svindle :)

Styret nå og styret da er ikke de samme, pluss at samme hvordan du snur og vender på det så er det både moral og straffelov inne i bildet.

Man greide jo ikke å dømme OJ for drap heller, men det er vel ikke så mange som tviler på at noe har skjedd.

Spørsmålet er vel:

1 ) Hadde han medlemmenes penger disponible?

2) Er de borte fra klubben nå?

Ja på begge, og da er saken klar for min del selv om man kanskje ikke får han dømt.

En advarsel er hvertfall på sin plass.

Er du uenig i det?

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en masse personer på forumet man kunne skrevet advarsler om. Uansett er dette et CH beliggende og synes ikke BF har noen rolle i dette.

Jeg er ikke så veldig engasjert i dette selv faktisk, men jeg synes det er hele bilmiljøets anliggende.

Man bør ikke feie slikt under teppet, og det håper jeg du ikke er uenig i.

Snakker du på vegne av BF nå forresten?

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider