Astrastyle Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Noen som vet dette? Jeg kjører en opel astra f som har en sinnsykt spesiell girspak mansjett den er ødelagt og jeg trenger ny! vil ikke ha orginal da den er stygg er på utkikk etter en blå men finner ingen som selger til opel astra f for det er så merkelig størrelse! Noen som har vært borti det samme? noen som kan hjelpe? damndamn Siter Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunny Engineering Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 hva skjer a man:P? trokke du får noe svar ass;) Siter Every engine has a potential for improvement, We're making it possible ----> *Sunny Engineering* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astrastyle Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 hva skjer a man:P? trokke du får noe svar ass;) Nei er enig azz, tror det ser dårlig ut :crazysant Siter Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 vet ikke om du har en SYKT spesiell mansjett? for hvis det er bare en ramme nederst og knytt fast oppe som jeg har på min gamle omega, så kan du jo bare sprette løs den ødelagte mansjetten, måle opp etter den og sy en ny av blått tøy? funka bra for meg ihvertfall :) Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astrastyle Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 vet ikke om du har en SYKT spesiell mansjett? for hvis det er bare en ramme nederst og knytt fast oppe som jeg har på min gamle omega, så kan du jo bare sprette løs den ødelagte mansjetten, måle opp etter den og sy en ny av blått tøy? funka bra for meg ihvertfall :) Har du bilde av resultatet? well Siter Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg