Gå til innhold

Volvo 240 T4R: Volvo 240 2.3 8v Turbo

Ranger emnet


Volvo 240 T4R

Anbefalte innlegg

  • Svar 222
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må få den til og gå orginalt først. Men blir T3 turbo, sep. wastegate og grenrør nå til og begynne med. Så blir det vel chip og justerbar bensintrykkregulator og større pumpe. Det blir kansje noe litt vassere til vinteren men det vil tida vise...

1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan

1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordentlige stoler og ratt må til... Ser bra ut.. Du har ett lite prosjekt foran deg i form av LH2.4 ser det ut som? hehe.. Ang compomotive så får du ikke 6 eika som 17 tom, stod inne på sia dømmes at den kun fåes i 18x8. Mulig at det har kommet noe nytt nå meen..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

Mulig det sto beskrevet lenger frem i tråden, men hvordan senkesett har du?

 

Edit: så at det sto lesjøfors.. er det et nylig bestilt sett eller? hører det blir påstått at nye typen lesjøfors senker nesten ikke i det hele tatt, men etter bildene å dømme er jo din forholdsvis lav foran?!

 

 

 

God juuuul:)

- V70 `98

 

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Lesjøfors. Vet ikke helt hvor mye det senker. På bilde du sikkert har sett er det lesjøfors senkesett bak også er det kappa av 3 ringer på orginalfjærene framme. Kappet orginalfjærene først sånn at jeg ser sånn ca hvor mye jeg må kappe senkesettet. Må jo ha på senkesettet i orginal stand når jeg skal å godkjenne bilen, så jeg kappet di orginale først.

 

God Jul

1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan

1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Lesjøfors. Vet ikke helt hvor mye det senker. På bilde du sikkert har sett er det lesjøfors senkesett bak også er det kappa av 3 ringer på orginalfjærene framme. Kappet orginalfjærene først sånn at jeg ser sånn ca hvor mye jeg må kappe senkesettet. Må jo ha på senkesettet i orginal stand når jeg skal å godkjenne bilen, så jeg kappet di orginale først.

Men fra spøk til revolver: Du skal vel ikke bruke de kappa org fjørene som mal for senkefjørene? De har jo en helt annen stivhet. Må da vel være likere å ta en og en runde for å "føle" seg frem? :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kom på det i ettertid at jeg får ta senkefjærene og kappe ring for ring for å komme frem til den endelige høyden. Men gidder ikke å kjøre me senkesett som ikke er kappet, blir så høy fremme da.. Gidder ikke å kjøpe coilovers heller. Hadde vert stas men..:P

1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan

1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår