Gå til innhold

Volvo 240 T4R: Volvo 240 2.3 8v Turbo

Ranger emnet


Volvo 240 T4R

Anbefalte innlegg

  • Svar 222
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehehe, slik av et infrarødt eller Bluetooth?

Klart han går for blåtann! På den måten så kan han jo programere om både tenning og sprut direkte fra mobiltelefonen... Eller sitte inne og gjøre endringer på motoren ved bruk av PC, mens bilen står ute i garasjen.. Kjekk måte å ha kontroll på motor og slikt det da.. Så kan jo vi andre se på feilkoder eller andre ting i motoren hans mens han er ute i garasjen og ruser opp motoren...

 

Må jo skjønne at det er DETTE som gjelder nå til dags!! kiddie

 

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

jeg har sett på tråden din før, men det jeg oppdaget nå, er at du monterer vanlige panhardstaget igjen?

 

du har ikke vurdert justerbart panhardstag? evnt sveise om ditt eget stag til et justerbart?

 

et justerbart ligger på 8-900kr hos http://www.lysakerbil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt det orginale på ja. Blir vel et justerbart med tiden. Får se om jeg lager et eller kjøper et. Fant ikke noe på lysaker. Tok av toppen på den nye motoren. Så såg jeg at jeg hadde den T Kammen. Tenkte på bytte til en K kam eller A kam jeg har liggende. Hvilken anbefaler dere?

1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan

1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt det orginale på ja. Blir vel et justerbart med tiden. Får se om jeg lager et eller kjøper et. Fant ikke noe på lysaker. Tok av toppen på den nye motoren. Så såg jeg at jeg hadde den T Kammen. Tenkte på bytte til en K kam eller A kam jeg har liggende. Hvilken anbefaler dere?

http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/4/lysakerbil/newsdet86.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du K kam så bruk den, er litt morsommere enn A kamen. T kam er i allefall dødfødt.

Du skal kjøre bluetooth ja, koble opp bilen til nettet... hehe..

Men si ifra hvis du trenger noen deler til lh2.4, har ett nesten komplett i en bærepose, fra en 740 TIC -90.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan laste opp bilder av stolene i mårn. Bruksbilen er pr. i dag ikke noe som er så mye å skryte av. Men har noen bilder fra glansdagene i sommer.

 

P5310077.jpg

P5310081.jpg

 

B230A

320000km

Mye rust

Soltak

El. Bakluke åpner

 

Har gitt faen i bilen, nå er det bare prosjektet som blir prioritert.

1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan

1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår