henning_dt85 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Kræsj! Fikk skade på frontplate, høyre innerskjerm og skjerm, panser, vange, støtfanger ( krom :( ), radiator osv... Det er problemer med gir, og 1.gir får jeg den ikke inn i ( tror også det er problemer med 4.gir). Drivknuta H.S slår som F***, og må sikkert byttes. Den venstre har lekket fett en stund, og må sikkert byttes den og. EDIT; den blir reddet i løpet av januar! Håper på at 1.gir kommer seg når motor/gir er dratt tilbake til sin opprinnelige plass. Deler som er skaffet; -Kromfangerbjelke foran -Radiator (litt nyere og er mindre, så bruker ikke så lang tid på å bli varm) -1 ny frontlykt -blinklys i fangeren -2 nye framskjermer -frontplate 78->, med tauekrok ( ikke originalt med kromfanger, men praktisk) -frontleppe -torpedoplate -panser -grill med kromlist -viskerstag/motor ( snart, takket være Dinglevims) -grillhjørner ( også takket være dinglevims) -hele innerskjermen skal kappes ut av delebil eller på høggern -ny bakfanger komemr etterhvert mye av av de ødelagte delene er samlet opp, men mangler jo fortsatt noe... ønskelista er slik; -festejern til kromfanger MÅ HA!!!!!!! EDIT; rettet opp så den er brukbar -endestykker til kromfanger ( evnt. et sett kromfangere som er rustne e.l) -drivknuter og mansjetter -deler av innerskjerm og vange EDIT; HØGGERN -midtkonsoll til det eldre dashbordet ( også bare noe på ønskelista) -vannpumpe tror ikke det var mere da, følg med, lista blir nok oppdatert utover, så følg med :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Uff Henning, det var skikkelig trist å høre!!!! :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Leit å høre! Send meg en PM hvis du er interessert i å selge den Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 uff så kjedelig, noen bilder av skadene ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( Vi som skulle ha einsertreff og sånn. Du MÅ rette den opp... kjøp nye innerskjermer på Veng og sveis inn. Bilder er et must nå :( Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 :shake Sinnsykt kjipt Henning! Håper det er mulig å få fiksa den. Det meste kan fikses vet du.. krever bare litt tid og penger. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 jaja, blir vel ferdig til våren...? :iconsm Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Damn henning! Dette var leit å høre... Kinkig med de innerskjermene ja... har funnet en produsent i italia, vi kan forsøke å høre om de har... Men, da tror jeg delebil er et veldig godt alternativ... Jeg lurer fremdeles litt på den som står på jevnaker vet du... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 ja, kanskje det ville vært noe...? eneste problemet er at chassisnummeret står preget inn på dempertårnet da, og den må rettes i jig likevel. ellers er jo innerskjermer kanskje mulig å ta fra en delebil? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Da vil det kanskje det billigste være å få tak i en ny? Hva med den som er oppi Molde til 3000 raske da Henning? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Kan skaffe innerskjerm jeg. Fra USA. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 jøss, bra da Autotune. Har vært i kontakt med en oppretter her i nærheten. han skal se på den i morgen og gi meg en pris, jeg gjorde hvertall en avtale med han at hvis han fikk rettet den ut og skiftet frontplate, så skulle jeg selv skaffe panser (har jeg), skjermer (trenger en ny til høyresiden), lykter ( klarglass med kors?) radiator osv. også slipper han lakkering. Det billigste ville nok vært å skaffet en ny, men ikke det beste, det kryr ikke av 78`modeller. Men si fra om dere har noe av interesse. Trenger bl.a det jeg har skrevet over. Fikk plassert emblem og kromlister på en annen grill, men trenger grillhjørner, kromlistene har jeg. Si fra om noen av dere skal kjøpe kromfangere fra utlandet, da bestiller jeg og også deles fraktkostnadene ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg har jo de gamle skjermene mine som du sikkert kan få... De er ikke strøkne, men gratis. Mulig jeg har en kromlist eller to til overs, men det må jeg nesten sjekke opp litt nærmere. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 kjøper bilen din slik den står nå jeg! send meg pm eller kontakt 97 58 91 40 mvh Jørn Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 kjøper bilen din slik den står nå jeg! send meg pm eller kontakt 97 58 91 40 mvh Jørn glem det, bilen min får ingen ;) her kommer litt bilder; Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg