Gå til innhold

Tinas mat...på Power Big Meet 19.55 NRK1

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ikke ofte jeg planlegger å se på tv, men det hadde jeg gjort i dag.

Trodde det skulle vare en hel time med jeg. well

Trodde det var mer biler ja.

:mat Spareribsa så jo goe ut da yummy

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vert å få med seg når hun skal kokke på europas største biltreff i kveld.

jeg ble fortalt for noen år siden da jeg var på pbm at det var verdens største "rene amcar treff" stemmer kanskje ikke?

var forsåvidt i 2000, er på tide å komme seg tilbake kanskje!

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens største er det nok ikke.Når man leser Power høres det ut som treffet bare blir større og større for hvert år.Det virker ikke slik på meg.Snarere en liten nedgang.Men det er jo mulig det bare virker slik siden trafikken flyter bedre og det er mindre køer? Stort og utrolig artig er det uansett...I følge Power var det ikke regn på fjordårets treff heller, men alle vi som var der opplevde tidenes mest enorme regnskyll!Nesten umulig å se hvor du kjørte.Oversvømmelser i de fleste gater og plenty med gjørme på treffområdet.(Tørket heldigvis fort opp igjen)

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også glemt å regne med USA når vi snakker om verdens største biltreff. Virker på meg som om USA ikke hører til verden mere når man snakker om Am-Car treff :hammer

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...