Gå til innhold

HJELP K-JET *bilde

Ranger emnet


ExceL

Anbefalte innlegg

Du har da fått hjælp din pening :) men du har væll itj peil kor d ska læll? :D

ska sje om æ gidde å bla opp i haynes boka da sjø! ;)

 

oki, va bærre d at e syns haynes boka va heilt føkka på tegning av k-jet... mæst sannsynlig e som ikke kan å "læs" skjema og snær men men,. :crazysant :crazysant

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitti å rota litt i boka nå... kom fram til noe som kan ligne på riktig!

k-jet%20bilde.JPG

 

1.dyse bensin

2.dyse bensin

3.Avhenging av hullet "stor å liten" skal bensin inn å en til kald start.

4.Avhenging av hullet "stor å liten" skal bensin inn å en til kald start.

5.dyse bensin

6.blokert

7.dyse bensin

8.bensin trykks regulator!

9.retur tank

10.til frekvens ventil "ser ut som ei dyse" i boka så går bensin retur tank på bilde!

 

Du kan stoke om alternativene mine da, avhengig av pilene på boksen, atl som er inn skal jo inn, ut biler skal til RETUR, KALDSTART å FREKVENS ventil!

 

kjøp deg boka på bilen ;)

- V O L V O -

Motormekaniker hos http://www.cylmo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det sprutet dær er de to som er blokkert klart for å montere 2 dyser til..! Det er ikke vanlig på turbo sprutet da de må borres opp.. Det vil si at du kan montere 2 dyser til som styres med trykkføler så skal du kunne ta ut rundt 240 hk, i stede får 200 som du kan med 4 dyser..

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det sprutet dær er de to som er blokkert klart for å montere 2 dyser til..! Det er ikke vanlig på turbo sprutet da de må borres opp.. Det vil si at du kan montere 2 dyser til som styres med trykkføler så skal du kunne ta ut rundt 240 hk, i stede får 200 som du kan med 4 dyser..

 

Kan du forklare litt mere om hvordan dette monteres og funker, please??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det sprutet dær er de to som er blokkert klart for å montere 2 dyser til..! Det er ikke vanlig på turbo sprutet da de må borres opp.. Det vil si at du kan montere 2 dyser til som styres med trykkføler så skal du kunne ta ut rundt 240 hk, i stede får 200 som du kan med 4 dyser..

 

ja fortell litt om dette plis! ka e træng før å få d hær tel å verk? o.l

blitt arti med litt meir hæsta yummy

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår