Gå til innhold

Innbrudd i golf 3

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp en fortvilet telefon fra han jeg solgte golfen til.

Noen hadde stjålet cdspillern fra bilen.

Den stod midt på parkeringsplassen ved byens største kjøpesenter, og det er ingen skader på bilen.

Det jeg lurer på da, er om det er lett og få opp låsen hvis man bruker trikset til politiet, lure ned "ståltråd" mellom rute og karrosseri, og fiske tak i låsovergangen? evt er golf 3 med sentral-lås enkel og "knekke" ?

Tyven/tyvene må ha handlet raskt, da denne p-plassen myldrer av liv til alle døgnets tider. Og det er jo leit og høre at sånnt skjer!

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp en fortvilet telefon fra han jeg solgte golfen til.

Noen hadde stjålet cdspillern fra bilen.

Den stod midt på parkeringsplassen ved byens største kjøpesenter, og det er ingen skader på bilen.

Det jeg lurer på da, er om det er lett og få opp låsen hvis man bruker trikset til politiet, lure ned "ståltråd" mellom rute og karrosseri, og fiske tak i låsovergangen? evt er golf 3 med sentral-lås enkel og "knekke" ?

Tyven/tyvene må ha handlet raskt, da denne p-plassen myldrer av liv til alle døgnets tider. Og det er jo leit og høre at sånnt skjer!

Utrolig leit å høre - men nesten emr utrolig at ingen har snudd seg to ganger...

Ser jo om man bruker nøkkel eller ikke, og om man river ut en cdspiller da...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell sikkert mulig å ta det gamle trikset som du nevnte, for golf er vell ikke de sikreste bilen på markedet, men en annen mulighet er jo bakluka, det er jo en grei måte å komme seg inn på å demontere lyslista og ta det den veien, men uten å bli merket på en park. plass er vell heller lite sannsynlig, for det tar litt tid. og man må demontere litt...

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke nevn FOR mange triks nå da :) Er ikke BARE ærlige sjeler som titter innom her...

Derfor er det bare å sveise igjen bakluka gutter, sånn at det ikke er noe å åpne med fra utsiden :usa:

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i helvete da..

sykt mye bilinbrudd her i området om dagen!!!

Setter ikke fra meg bilen der jeg ikke har kontroll på den ass.. :S

Jepp, en kamerat fikk innbrudd i sin natt til fredag..

Tyvene ble stoppa i Sverige i en stjålet bil (også den stjålet på Gjøvik), og dem hadde visst raida litt her på Gjøvik, samt på Voss. Stor sannsynlighet for at dem tømte en Mobildata-butikk på Fagernes (på vei mellom Voss og Gjøvik) for mobiltelefoner (300stk ellerno pluss mye annet dilldall) på veien..

Estlendere var det mener jeg å huske..

Jævli irriterende at folk ikke klarer å holde fingra fra fatet..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyvene ble stoppa i Sverige i en stjålet bil (også den stjålet på Gjøvik), og dem hadde visst raida litt her på Gjøvik, samt på Voss. Stor sannsynlighet for at dem tømte en Mobildata-butikk på Fagernes (på vei mellom Voss og Gjøvik) for mobiltelefoner (300stk ellerno pluss mye annet dilldall) på veien..

ja veit, vært en del her også, og ringebu og oppi dalen..

Her blir det trackguart snart ass!

Piss redd for bilen og stereo om dagen.. :S

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voss, fortell mer... Min bil ble raidet der på Onsdag sist uke.

EDIT: Jeg vet om 3 biler, min inkludert hvor de har brutt opp døren uten å skade noe slik som hos trådstarter. Det kan tyde på at det er samme bande. Her er det 15 biler jeg vet om som har anmeldt saken, men masse som ikke har anmeldt. Det ble også stjålet en Mercedes Gelendewagen og en henger her oppe.

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde innbrudd i bilen min også her på Gjøvik (dette var oppe ved Kopperud), og var også klart å fått opp døra på bilen og komt seg inn og tatt cd og dvd spilleren.

Vet også om en annen bil på samme parkeringsplass som også fikk innbrudd, der også ved å få opp døra.

Dette hente i sist uke på onsdag eller torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

borf; Mye trolig at det er samma folka da. Han jeg nevnte stod parkert på Kopperud også..

Kopperud er jo ekstremt utsatt, leser stadig vekk om innbrudd der oppe, sammen med området rundt i gatene her jeg bor..

Alarm hjelper jo litt, men er redd uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voss, fortell mer... Min bil ble raidet der på Onsdag sist uke.

EDIT: Jeg vet om 3 biler, min inkludert hvor de har brutt opp døren uten å skade noe slik som hos trådstarter. Det kan tyde på at det er samme bande. Her er det 15 biler jeg vet om som har anmeldt saken, men masse som ikke har anmeldt. Det ble også stjålet en Mercedes Gelendewagen og en henger her oppe.

Er ikke så veldig oppdatert, men han som hadde innbrudd her på Gjøvik kommer fra rundt Voss et sted og hadde fått vite at det var samma folka og at dem var tatt i Sverige..

Mener det skal stemme, men det vet vel politiet tipper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider