civic type-r Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jeg lurte på hvem som støper i carbon!?!? Da jeg skulle hatt mine 4 dørsider litt i carbon..;) pm meg vis noen her som kan elle vet om noen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 *Flyttet* Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Prøv å høre med disse. http://mrcarbon.se/ Det er mangel på carbon i verden. Pga. det bygges et fly i carbon. Airbuss eller noe slikt. Et ENORMT fly. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirium Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Det er mangel på carbon i verden. Pga. det bygges et fly i carbon. Airbuss eller noe slikt. Et ENORMT fly. :roll: Det må være ENORMT ja, om det ikke er nok carbon i verden til å bygge ETT av de! :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iarwain Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Carbon brukes da på mange fly.. dessuten tror jeg ikke at vi skal være redd for at det er for lite carbon i verden :> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jojo, men nå er jo ikke CF noe det er så mye av heller. Og når det kommer slik STORE prosjekt, blir det mindre. Det kan jo selvfølgelig fåes tak i. Men det koster bare litt mer, akkuratt nå. Var det jeg mente med den uttalelsen. Akkuratt som oljeprisen. U see Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleMole Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Prøv å høre med disse. http://mrcarbon.se/ Det er mangel på carbon i verden. Pga. det bygges et fly i carbon. Airbuss eller noe slikt. Et ENORMT fly. neh tviler på det du! alt liv her i verden inneholder masse carbon, du og jeg oxo det er noe vi ikke har noe mangel på nei. Carbon finnes over alt, og vil man utvinne det er det ikke noe stress. hvorfor vi ikke bruker det mer, er vel fordi det er dyrt. :D Siter 08 BMW 120d M-sport Alpinweiss med ALT x - 07 BMW 116 M-sport - alt utst. x - 08 Opel Corsa GSi 210hk (chip) x - 06 BMW 116 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hvilken bil er det snakk om? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Jeg tror det er en civic.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 neh tviler på det du! alt liv her i verden inneholder masse carbon, du og jeg oxo det er noe vi ikke har noe mangel på nei. Carbon finnes over alt, og vil man utvinne det er det ikke noe stress. hvorfor vi ikke bruker det mer, er vel fordi det er dyrt. :D Haha, morsom du ja. Det er CF jeg snakker om her. Ja, jeg skriver det for å være morsom. Jeg er selv i prat med, et par firmaer i østen. Så dette er fakta. Tro hva du vil. http://search.yahoo.com/search?p=carbon+fiber+worldwide+shortage&ei=UTF-8&fr=FP-tab-web-t&fl=0&x=wrt Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Seriøst!? For jeg fikk mail fra ene leverandøren min som jeg har best carbonfiber grill til skyline'n hos.. fikk mail om at han ikke fikk tak i CF.. yeah right tenkte jeg da.. han har sikkert funnet ut at han har tatt for lite i betaling og vil prøve å få meg til å droppe avtalen.. fuck da... Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iarwain Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Vi har masse carbonfiber på skolen vi får bruke til hva vi vil ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Seriøst!? Ja Vi har masse carbonfiber på skolen vi får bruke til hva vi vil ^^ Hvilken type? Da hadde jeg begynt å lage ting å tang :) Hadde jeg vært deg. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iarwain Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hvilken type? Da hadde jeg begynt å lage ting å tang :) Hadde jeg vært deg. Hehe, jeg begynner i neste uke ;D Noen ideer på hva jeg skal lage? Skal bare lage noen småting for å få teken på det.. Jeg husker ikke hvilken type det er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Begynn med noe lett, en musematte til pc`en. F.eks Hadde vært stilig. Ta noen bilder, vis du får laget noe. Lykke til :thumb Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg