Gå til innhold

Stjålet: Burgunder / Sort Ford Sierra 1991 mod

Ranger emnet

El-LoCo

Anbefalte innlegg

Enda mer utrolig men bilen har vært i en biljakt, motoren er skjært og bilen tauet til viking.

Kommer tilbake med mer info når jeg får sett bilen.

Sprøtt.

Oppdatering:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95207

Masse info her.

Utrolig men sant.

Noen tok min 1991 mod Ford Sierra fra Blåstjerneveien i Lørenskog i natt. Kjennemerke NE53908. Ser du bilen eller blir tilbudt å kjøpe noe av dette nevnt under, vennligst ta kontakt på telefon 410 48 1 47.

Bilen ble parkert ca kl 23.00 i går kveld og glimmret med sitt fravær i dag tidlig når jeg skulle på jobb. Bilen har et par kjennetegn som gjør den VELDIG enkel å kjenne igjen.

Panser og tak er malt sort. Det er en CL, men har delvis CLX interiør (armlene, '3 etasjern' underdel av dashbord). Bilen ellers er burgunder. Den hadde et sett ødelagte spinnerhjulkapsler, veldig bling, veldig harry og meget lett å kjenne igjen. Det står "saphire" i grillen på bilen i noe gitteropplegg.

Bilen har vært litt på tur i natt:

23.11.2005 06:14 23.11.2005 Djupdalsveien

23.11.2005 05:39 23.11.2005 Store ringvei

23.11.2005 03:25 23.11.2005 Djupdalsveien

Det var en del ting i bilen som kommer til å koste meg mye mer enn selve bilen å få erstattet, serlig siden jeg neppe får dekket halvparten på forsikringen:

1 x Pioneer DEH 7400 mp3 (eller noe sånt) spiller, denne har et gravert nr av noe slag i chassiet etter en forsikringssak for et par år siden. Frontplaten fikk de selvfølgelig med seg.

1 x Pioneer 12" sub i en torshov kasse, "sølvaktig" kabel som henger fast i denne (litt spesiell kabel, om du skulle se den kjenner du den nok igjen i kombinasjon med suben)

1 x Peerless frontsett, type "17 cm". Nytt fra Eltek nå i oktober. Mangler gitter, sist jeg så delefilterene var disse pakket i bobleplast.

1x IMPULSE USAcoustics "12 farad" kondensator, ikke montert enda. Denne er importert av meg fra Tyskland og jeg tviler i utgangspunktet på at det er overvelmende mange slike i landet. I komplett kit som avbildet (driter godt i at den muligens er evig jalla men var tøff og jeg savner den allerede):

1.jpg

2 x Dynabel BF1702, nye i oktober. Det som er litt spesiellt her er at ene dynabel logoplaten på ene amp'en er snudd slik at de skulle stå samme vei når de var montert inn i bilen.

1 x Rayban solbriller, par år gamle

1 x Kamazaa tools kit, type stort. Grøn eske, spesiellt her er at det mangler en del av de låsemekanismene på siden pluss at det ligger litt stuff i lokket på esken (noen bolter, sikringer osv).

1 x leatherman wave tool, kjennetegnes ved at den er litt skjev..

1 x Maglight 3 D cellers utgave, skitten på linsen og slitt.

Et par sett nøkkler (note to self: ikke lagre nøkkler i bil, blir bare tull av sånt).

Store mengder koblingsmatriel, kabler, sikringsbokser, osv. Strømkablene er ikke trimmet / kuttet enda, så det er 6 meter med kabel x 3 i bilen.

Masse brente cd'er og et par originale cd'er var det også i bilen.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider