Gå til innhold

Opel Kanutt C Rakett: Opel Kadett C Sedan (Volvo turbo)

Ranger emnet


Opel Kanutt C Rakett

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Bygger Kadett C sedan med volvo b21et blokk, 531 topp, egen porting, b320et sprut, eget greenrør og downpipe, T04B turbo, sidepipe, volvo bakaksling, polyuritan foringer, bur, golf I hjulbuerbuer, ++++

ca 250 hk til sommeren..

mere info og bilder kommer etter hvert!

Hjemmeside: http://www.home.no/klettracing

 

motor

Bilde202.jpg

Golf I hjulbuer

Bilde182.jpg

Golf I hjulbuer

Bilde219.jpg

egen tunell

Bilde177.jpg

egen tunell

Bilde216.jpg

Mal til motorfeste

Bilde161.jpg

greenrør

Bilde233.jpg

sidepipe snart ferdig..

Bilde241.jpg

downpipe ferdig

Bilde250.jpg

 

bakaksling:

kappet festene på begge akslingene så nerme akslingen som mulig. så skrudde jeg festene fra kadett akslingen der de skal stå i karoseriet. så jekket jeg volvo akslingen opp under bilen og plasserte den i rett posisjon og sveiset festene fast i volvo akslingen.

Enkelt forklart: flyttet over festene...

Bilde243.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tok ned kadett bakakslingen, kappet av festene helt inne ved akslingen på både kadett og volvo bakakslingen. så skrudde jeg fast festene fra kadett bakakslingen der de skal festes. så er det bare å jekke opp volvo bakakslingen og låse den i rett posisjon og punkte festene på akslingen så de sitter. da tar du ned akslingen med fester og sveiser så det holder!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok ned kadett bakakslingen, kappet av festene helt inne ved akslingen på både kadett og volvo bakakslingen. så skrudde jeg fast festene fra kadett bakakslingen der de skal festes. så er det bare å jekke opp volvo bakakslingen og låse den i rett posisjon og punkte festene på akslingen så de sitter. da tar du ned akslingen med fester og sveiser så det holder!!!! :D

 

Hmm okey. Har du noen bilder av det og eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok ned kadett bakakslingen, kappet av festene helt inne ved akslingen på både kadett og volvo bakakslingen. så skrudde jeg fast festene fra kadett bakakslingen der de skal festes. så er det bare å jekke opp volvo bakakslingen og låse den i rett posisjon og punkte festene på akslingen så de sitter. da tar du ned akslingen med fester og sveiser så det holder!!!! :D

 

 

du må ha 2link stag oppe også, som erstatter for moment røret.

 

on topic:

 

blir nok bra detta.

 

artig med værst volvo motor da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår