SOFTY Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hva er dette egentlig :P? * Nysjerrig* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 det er et fullprogramert datasprut. Liknende Haltec osv Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmatre Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg har MSnS på en 69 modell VW 1600TL Kostet meg vel ca 2000 med alt - deler fra høgger og garasjeloftet Er ikke nødvendig med relekort og alt det der... Er ikke noe problem om du gidder lese litt på msefi.com forumet før du starter, og er nøyaktig nok når du monterer. Spar penger på dilldall og kjøp heller bredbåbd lamda utstyr. Siter 85 Passat 32B GT Syncro - Godkjent ombygget fra 1.8 CL 63 VW T1, 65 VW T1, 70 VW 1600TL (1915 motor og Megasquirt n Spark) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 hva er forskjelden på en bredbånds lamda og en vanlig lamdamåler?? Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 En WBO2 har et bredere spekter å måle over, slik at du manuelt ev sprutet selv kan justere deg frem til en god fuelmix. En smalbåndslambda er ganske enkelt ikke fintfølende nok. Klarer bare å avgjøre hvorvidt fuelmixen er mager, fet eller sånn passe. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 jepp:) en WBo2 har en linær(er d et ikke det det heter?) spenningskurve.. som gjør at du vet nøyaktig hvilkent blandingsforhold du har(luft/bensin).. mens NBo2´en er kun brukendes til å finne en blanding som er sånn passe.. du kan ikke fintune en bil med den.. Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Kan man justere både bensin og tenning med megasquirt sprutet? Driver å turbolader en M10 BMW motor, og har Haltech F5 tilleggssprut og microdynamics tenningsforskyver, men dette hørtes mer spennende ut:) Hvordan er det å få dette til å fungere hvis jeg kjøper byggesett? Sensorer sitter det jo på motoren fra før. Sprutet må da styre de fire dysene som sitter der, pluss to tilleggsdyser. Kan man justere turtallsperre i hytt og gevær med dette sprutet? Hvis noen er interessert i haltechen eller tenningsforskyveren, send en PM:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Ja, du kan justere alt med den, dog du må kjøpe en tennmodul Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Jeg har en ferdigbygd komplett Megasquirt med firmware for komplett styring av motor. (msns, squirt & spark). selges for 1500,- (ferdig med alt, kabinett etc.) Denne er ikke montert i bil, kun testet med MS Stimulator. Alt fungerer selvsagt som det skal. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powercar Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Jeg har en ferdigbygd komplett Megasquirt med firmware for komplett styring av motor. (msns, squirt & spark). selges for 1500,- (ferdig med alt, kabinett etc.) Denne er ikke montert i bil, kun testet med MS Stimulator. Alt fungerer selvsagt som det skal. nope-mx3 å dette er ett komplett MS eller?? med hovedenheten å alt?? Siter min prosjekttrådhttp://www.bilforumet.no/golf-ii/168715-golf-ii-far-nytt-liv.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Selvsagt nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirot Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Jeg har en ferdigbygd komplett Megasquirt med firmware for komplett styring av motor. (msns, squirt & spark). selges for 1500,- (ferdig med alt, kabinett etc.) Denne er ikke montert i bil, kun testet med MS Stimulator. Alt fungerer selvsagt som det skal. nope-mx3 Hvilken versjon er dette? Er interesert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 v2.2 pcb, med tenning etc. Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 t3 Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Noen som vet om det er mulig å i første omgang bare bruge ms som datalogger? Før du kobler den til spruten? Siter WWW.RUSSEMOTTO.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 umm, Megasquirt er jo sprutet.... Den går for 1584,- med frakt (norgespakke). Om du vil ha stimulatoren og (motorsimulator), så blir det 150,- ekstra. (kjekk å ha for å lære seg programvaren og hvordan MS funker). -Jannis Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg