Skody Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Øhh... MS ER spruten! Mega ... Squirt ikke sant. Bob bob bob.. Men ja, er vel mulig å logge data med den uten at jeg vet det konkret. :) PS! Prøv å søke på 'squirt' på google-web. Så på images. Så prøv forskjellen på .no og .com. NB! Ikke alt som er work-safe, barne-safe og svigermor-safe. EDIT: Noen som var raskere med å skrive enn meg gitt. blah Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 sitter og ser på en side til rs autosport . der under configuration så må du velge mellom vr sensor , hall sensor osv . hva menes med det ?? http://www.rs-autosport.net/catalog/product_info.php?products_id=210 Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie_storm Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 vr sensor er hvis man har edis f.eks. Brukes på biler som har vr sensor, eller hvis du velger og kjøre med edis. sierra dohc, cosworth osv Siter Cosworth 88 SEDAN prosjekt-klar 07 Sierra 86 IST bane bil Passat 99 STV Arbeids bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg