Gå til innhold

Bilder av min 240 TIC

Ranger emnet

Torak

Anbefalte innlegg

ser planene går ut på å få bilen til å sladde litt ...he he.

Har hatt sperre og getrag i en tidligere turbo 240, å det hjelper stort. får vel en litt annen giring også da. rask i akselerasjon og litt lavere toppfart..

Veldig gøy å høre om fremtids planene for bilen.

Kjedlig om du hadde bare kjørt den i filler og ikke brydd deg om den

KEEP UP TE GOOD WORK.

Hehe, ja..det er ikke meg imot!

Åssen passa getrag i 240 da? Mye jobb?

..og angående chip: Tåler M46 kasse antallet hester jeg får med chip? Ca hvor mye hester kan jeg regne med å få når jeg chipper?

Nei, bilen skal IKKE kjøres i filler!! Da hadde jeg ikke påkosta bilen storservice nå i starten på desember:) Bilen fortjener vel noen førjulsgaver den også?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Førjuls gaver skal alle ha..he he.

girkassa tåler myeden, bare mann passer på olja, og at man har den ordentelig i gir før man slipper clutchen.....spesielt på 5 gir.......

Man får vel noe mere futt i bilen med chip, men jeg tror jaggu jeg hadde spart noen mnd til og satt inn et billig data sprut. er mye mer driftsikkert....ved høy effekt.

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

I går kveld fikk jeg sladd på bilen og kjørte fronten inn i autovernet:( Typisk det, nå da den går som den skal. Kom ikke fort, så ble ikke de store skadene, men litt ble det. Skal få ordnet det så fort som mulig! Skal prøve å legge ut et bilde av fronten slik den ser ut nå etter mitt koselige møte med autovernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld fikk jeg sladd på bilen og kjørte fronten inn i autovernet:( Typisk det, nå da den går som den skal. Kom ikke fort, så ble ikke de store skadene, men litt ble det. Skal få ordnet det så fort som mulig! Skal prøve å legge ut et bilde av fronten slik den ser ut nå etter mitt koselige møte med autovernet.

huffda...det var ikke bra!

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda...det var ikke bra!

Nei, det var ikkeno særlig moro. Passet veldig dårlig akkurat nå.

Karroseriet under frontlykta ble bøyd, knust frontlykt, knust blinklys, frontfangeren løsna på ene siden men jeg tror den er i orden + at grillen ble ødelagt i det ene hjørnet.

Jævlig surt ettersom jeg ikke klarer å fikse karroserijobben selv! huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI OG NEI.....dette var jo typisk uflaks da.....får håpe du får fikset den snart da......og jeg har hvite blinklys forran som jeg selger for 200,- de er nye.

Ja, blinklys trenger jeg nå desverre. Ska fikse den så fort som mulig, må bare få noen til å ordne karroserijobben. Åssen er det med frontlykta når den er knust? Jeg må bytte hele lykta og ikke bare glasset? Eller åssen er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blinklys trenger jeg nå desverre. Ska fikse den så fort som mulig, må bare få noen til å ordne karroserijobben. Åssen er det med frontlykta når den er knust? Jeg må bytte hele lykta og ikke bare glasset? Eller åssen er det?

Hvis glasset er knust, men plast huset på frontlampa er helt, da kan du kjøåe nye glass.. men er plasthusa knust, da er det bare å bytte hele lampa.

Mulig jeg har liggende de blinklampene jeg snakka om, og frontlamper og grill og fanger....kan se etter hvis du er intressert...

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider