Audislave Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Er det en billig og grei måte å få noe tøffere look på pottene bak? Jeg har ingen... Den lille plastlisten over hengerfestet virker som er mulig å ta av. Er det bare å nappe av den (Det som der litt bollete ut)? Siter - A6´98 2.4 V6 tipt - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Synes disse pottene var ganske fete jeg..... :pray Med ovale utblås!! yodude yodude . Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audislave Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 hehe, de var fine. Satte pris på at du fant doble potter, men det er ikke heeelt det jeg er ute etter... :D Andre (non-plastic) forslag? Siter - A6´98 2.4 V6 tipt - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hehe.. *Ler* :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahh Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Vi har samme bilen, en 2.4 uten Quattro (begge rørene på venstre side). Vi kjøpte like så greit to fine rør på biltema. Så fikk vi Svendsens Eksos til og montere de på, slik at de sto "rett ut". Syntes det ser delikat ut, kan laste opp et bilde senere i dag :) EDIT: Ja her har du et par bilder. Huff...Bilen ser så grusomt mye bedre ut med sommerfelger! Rørene kostet ca 70 kr. pr stykk, mens Svendsen tok rundt 1800 kr for monteringen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audislave Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Takk for bilder! Det så jo veldig bra ut! Skal sjekke litt rundt om det er noen som kan gjøre en sånn jobb for meg i Stavangerområdet. Skal ikke se bort ifra at dette blir veien å gå... Billig og fint. Siter - A6´98 2.4 V6 tipt - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Jeg for min del er sjeleglad for at bilen min ikke har potter bak, clean og fin hekk. Ville ikke herpet den med noen potter for alt i verden. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Jeg for min del er sjeleglad for at bilen min ikke har potter bak, clean og fin hekk. Ville ikke herpet den med noen potter for alt i verden. nei nåen liker at bilen ser mest feminin ut..derfor kjører jeg helst patrol... Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg