m0lidir Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 http://www.carclassic.com/stock.asp?StockID=100867 små rar bil, vinga av, ny farge og senking... genial sak :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Bilen SKREK etter større felger og senking. Fargen? Tror jeg skal holde kjeft jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 joda, så sant, det kosmetiske ute er en annen sak, men syko motor og strøkent inni, for å være 84mod... videre er da utsida litt fæl hehe Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg