kapissj Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 sett den mange ganger jeg å..ser så shabby ut..så den igår på mega..møkkete å full av vei-salt..slemt gjort mot en nsx :( Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Er jo Alukarroseri da ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Er jo Alukarroseri da ihvertfall.. Ikke hver jævla del på bilen er alu da... Sinnsykt trist å gjøre noe sånt med en så unik bil :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 nei, sant det. er enig med deg ja. stakkars godbilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Ikke hver jævla del på bilen er alu da... Bare hele karroseriet, alle opphengsarmene i hjuloppheng foran og bak, bremsekalipperne (tror jeg), felgene, støtbjelkene under støtfangere foran og bak, motorblokka, toppene girkasse-casingen etc. etc. Når jeg tenker meg om er det eneste jeg ser for meg som er laget av stål og også utsatt for elementene ting som navene, drivakslene og bremseskivene. Opphengsbruene/carriere er også laget i aluminium. Dessuten er lakkjobben på NSX'en en av de aller beste Honda noen sinne har lagt; lakken er relativt tykk, består av en haug med forskellige lag, er av svært høy kvalitet og ligger på toppen av det hele på to ekstra beskyttelseslag påført via elektrolyse før man treffer på noe blank aluminium. NSX'en er ingen vanlig bil; dermed kan man ei heller bedømme den etter en vanlig bils standarder. Men det var ikke dermed sagt at jeg hadde kjørt en eventuell NSX jeg har eid vinterstid. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Bare hele karroseriet, alle opphengsarmene i hjuloppheng foran og bak, bremsekalipperne (tror jeg), felgene, støtbjelkene under støtfangere foran og bak, motorblokka, toppene girkasse-casingen etc. etc. Når jeg tenker meg om er det eneste jeg ser for meg som er laget av stål og også utsatt for elementene ting som navene, drivakslene og bremseskivene. Opphengsbruene/carriere er også laget i aluminium. Dessuten er lakkjobben på NSX'en en av de aller beste Honda noen sinne har lagt; lakken er relativt tykk, består av en haug med forskellige lag, er av svært høy kvalitet og ligger på toppen av det hele på to ekstra beskyttelseslag påført via elektrolyse før man treffer på noe blank aluminium. NSX'en er ingen vanlig bil; dermed kan man ei heller bedømme den etter en vanlig bils standarder. Men det var ikke dermed sagt at jeg hadde kjørt en eventuell NSX jeg har eid vinterstid. Heh, du vet mer om NSX enn meg jo... yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Hei Litt diskusjon om NSX ser jeg her som jeg ikke har fått med meg. NSX er en grei bil på vinteren. En kar i Canada som kjører hele året og ellers andre som kjører på vinteren. Jeg har vært ute en vinterdag også , men min bil er for lav til å bruke på vinteren. Det er en del andre grunner til å ikke bruke den på vinteren også så jeg lar være. Ellers så kan man ta en titt her. Ikke verre å kjøre NSX på vinteren enn å kjøre MR2 selv om jeg personlig synes at man bør ta vare på NSX bedre enn en annen bil da :) Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 æå vil ha nsx:( Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Heh, du vet mer om NSX enn meg jo... yodude Er ikke for ingenting jeg kaller meg en Hondafanatiker ;) PS: Grattis med NSX! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Onkern til en kamerat av meg som eier bilen..tror jeg da. Han hadde ivertfall en nsx. å holder til på jessheim/sand området. Hvis du har mulighet sjekk hvor langt den har gått. jeg tror den har blitt brukt som pendler/bruks bil helt siden 94... tipper den har rundet 400.000km :D Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pålvo Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 i dag så jeg en rød Honda NSX på Råholt...også noen i nærmiljøet?? er også en audi ur quatro på råholt. kjørte forbi meg her om dagen. grom lyd jah! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Kjenner karn i urquattron... sitter 550hk i den.. Umappa.. Nsx'n er fin den men fy faen og daukjørt , sikker på att tråkker du gassen i bånn på den så går den vel som bøtte møkk, det er sant den har gått her i mange år, ikke noe jeg roper hurra for når jeg ser den.. kunne vært bedre tatt vare på.. og når tilogmed han er så gammel att han knapt klarer og komme seg ut av bilen når han skal fylle bensin har han lite og gjøre i en slik bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Kjenner karn i urquattron... sitter 550hk i den.. Umappa.. Dristig som kjører en umappa bil på dynoen. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 laSSiss: snakker du om den hvite? den bremset 400hk på hjula (440 i motoren) hos Stensbøl i hverfall. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Er ikke for ingenting jeg kaller meg en Hondafanatiker ;) PS: Grattis med NSX! Så ikke svaret ditt før nå, men takk takk :) Sorry off topic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg