Gå til innhold

Hvor mange her har faktisk lest reglene for Bilforumet.net?

Ranger emnet

fribbern

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
har ikke noen den dere filmen med han unge gutten som skal på forum for første gang. er engelsk tegnefilm.

veldig kjekkt å ha dei denne tråden

Crazy_T eller noen andre har vel den...

Jeg har iallfall noe lignende på EvoForums... Men jeg tok det visst bort, fordi jeg føler det nesten blir å si "Ikke post du"...

Ellers, jeg leser faktisk reglene av og til, når jeg registrerte meg, og når jeg tilfeldigvis ser "Her er forumreglene" hender det at jeg leser dem.

Takk til mods og admins for et fint og seriøst forum!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke lese reglene.. er bare å bruke sunn fornuft ;)

Veldig enig i dette! Fikk akkurat vite av en moderator her på forumet at han har "fulgt med meg en stund" og at jeg ikke er noen seriøs bruker på bilforumet. Kontoen min stenges hvis jeg ikke slutter med søppelposting.. Noe takhøyde synes jeg at det burde være. Om man ikke har lest reglene spiller ikke det noen rolle - så lenge folk klarer å oppføre seg? Jeg ville ikke skrevet noe på dette forumet som jeg ikke kunne sagt i virkeligheten.. Og hvis jeg spøker med noen er det folk jeg kjenner eller har et jobb-relatert forhold til.

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrHenrik: Etter postcounten din å dømme, er vel ikke du noen "søppelposter" akkurat :)

Men uansett, reglene her inne bør man få med seg så man slipper overraskelser av slaget "hei, hvor er min signatur hen a?? den på 15 linjer?!" Send meg gjerne PM ang det med tilsnakk av mod.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste dem vel når jeg joina, men det begynner å bli en stund siden nå, så jeg husker egentlig ingenting...

Har vært admin på forum med medlemmer under 13 og er i tillegg utstyrt med et snev av folkeskikk, så jeg tror jeg klarer meg relativt greit her... Hvis ikke hadde jeg vel vært vekk for lenge siden. :crazysant

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider