Gå til innhold

Kjør forsiktig!

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

har en følelse av at det er på en måte nord for kjøretøymusseumet. tror det er en Expert butikk å Spar bak der... husker ikke helt.. Videoutleie å.. HUFF. lenge sia jeg har vert i lillehammer. men det som slo meg da jeg så det. hehe bildet er hvir jeg tenker rett tatt sørover

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. da ekke lillehammer kunskapene mine så verst tross at det er 2-3 år siden jeg var der å hmm. 6-7 siden jeg bodde der:P

noen som veit når snøen VIRKELIG kommer i år`?

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, greire fortsatt ikke å forestille meg hvor bildet er tatt...

bildet er tatt rett utafor brannstasjonen, ved den parkeringsplassen som er akkurat vedsiden av stasjonen. ( der politiet og statens vegvesen OFTE har kontroller.. ) MOT lilletorget, ser norbybygget akkurat i bakgrunnen der, med parkeringa på lilletorget som er rett nedenfor..

Kjør deg en tur du så finner du det nok :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha (unskyld asså), men hver gang det faller litt snø så står det side opp og side ned i aviser dagen etter om ulykker. Fatter ikke hvordan alle får det til.

Her kan man begynne å spørre om hvor viktig det er å lære seg å kontrollere bilen under ekstreme tilfeller (skrensing/sladd ol.) Man får huden full av kjeft pga av at man kjører litt aktivt og er med på mye isbane og banetreffer. Råkjører/grisekjører får man slengt etter seg. Men jeg har da enda holdt meg på veien, tross min aktive kjørestil.

Hvis jeg hadde fått skrens ol med en FWD så hadde jeg brukt brekket aktiv for å stilt den opp å prøv å fått grep.

Jeg blir bare så oppgitt, det virker som om folk glemmer hvordan vinteren fungerer. Og da hjelper det ikke å kjøre på piggfrie 16" vinterhjul!

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider