Gå til innhold

Ettermontere org. Navi i Golf IV

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

Etter mye om og men har jeg bestemt meg for å ettermontere orginal Navi i bilen min siden jeg har fått gode priser fra Tyskland..... Men så er spørsmålet, jeg HATER ordet og oppfinnelsen Cd-veksler så dette er ikke aktuelt! Kan jeg kople til en f.eks DvD spiller til denne å montere den et annet sted? Tenkte å fjerne airbagen på pas.siden å lage en kul løsning der eller noe...

Hvordan er ellers monteringen av dette, vet jeg må ut med den lille lomma over spilleren som sitter der idag, men er det mye krøll med ledninger osv?

Er det forresten mulig å montere Tv-Tuner på denne og vil den kunne spille av DvD filmer fra en ekstern DvD spiller?

Er forresten denne det er snakk om:

65_1_b.JPG

Og da skal jeg selvsagt selge den navgasjonen jeg har nå, kjøpt i Juli, fungerer utmerket med kvittering og garanti. Les mer om den HER Pris: HBO 1500,-

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte ett orginalt navigasjon system for 2 mnd siden.. det var den uten fargeskjerm.. jeg kobla vanlig iso og telefon pluggene rett i. Jeg har ikke koblet den opp mot kjørecomputeren ..... GPS antenna trakk jeg langs hanskerommet og opp langs dashbordet å satte antennen midt på dashbordet med vinduet.

hehe litt rotet forklart..

Men antennen koblet jeg til den pluggen som passet... (kun 1 plugg)

-Bjelland :)

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er bare redd for å kjøpe det å så funker det ikke i bilen lissom, eller at jeg må ha en HAUG av andre deler for å få det til å funke...

Har et bilde av baksiden også.. På dette bildet ser jeg en ISO inngang, GPS antenne inngang, FM Antenne inngang, men ikke inngang til f.eks Forsterker eller andre enheter som DvD spiller, Cd Spiller etc.....

68_1_b.JPG

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den orginale navigasjonen i bilen min, men må sitt at den spiller cd ene heelt elendig, noen få riper eller en cd som er brent kommer error teksten ganske fort opp... kjøp heller kenwoods dobbel din navigasjon som spiller dvd mp3 og hele pakka..mulighet for tv oxo

Denne passer rett inn i golf, og vil se jævlig fin ut oxo

ddx8027.jpg

link : http://www.kenwood.no/product.asp?id=11110

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koblet forsterker på den, (samme kontakter) men måtte ha en overgang fra standard signal kabel til "blaupunkt" sitt opplegg.

kostet 200 spenn på bilradiospesialisten.

-Bjelland

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koblet forsterker på den, (samme kontakter) men måtte ha en overgang fra standard signal kabel til "blaupunkt" sitt opplegg.

kostet 200 spenn på bilradiospesialisten.

-Bjelland

JKa gjorde jeg også den første perioden, men som alle sikkert vet,, orginal spillere er noe dritt !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, den Kenwood spilleren var MEGET interessant... kanskje jeg skal gå for den istedet... Hva må man ha for å kunne ha navi på denne da tro...?

Jeg hadde den kenwood spilleren før, den er vel det beste av det beste .. og kvlaiteten er bare heeelt på topp.. her kan du koble alt mulig inn og ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider